mi am deschis o intreprindere individuala si habar nu am cum sa tin contabilitatea.sunt asistenta medicala si nu stiu nimic despre asta.sotul meu face targurile cu marfa.am depus declaratia la fisc dar de aici ce fac?as vrea pas cu pas explicat ca sa inteleg va rog:((:((:((
1. Trebiue sa cumparati un Registru Unic de Control (imprimerie, librarie specializata). Veti avea nevoie de stampila Dvs. si copie de pe certificatul de inregistrare primit de la ORC. Dupa ce ati numerotat paginile a Registrului Unic de Control, el trebuie vizat la DLIT.
2. Trebuie sa cumparati un Registru de Inventar si Registru Jurnal de Incasari si Plati, pe care trebuie sa le numerotati si sa le snuruiti.
3. In Registrul Jurnal de Incasari si Plati trebuie sa treceti orice incasare sau plata (pe baza documentelor justificative, cum ar fi Bonul Fiscal, Extrasul de Cont sau Chitanta).
4. In fiecare an pana la data de 15 mai trebuie sa depuneti declaratia 200 la Fisc. In aceasta declaratie trebuie sa treceti suma incasarilor si suma platilor si veti plati impozit de 16% la diferenta intre aceste.
Pentru mai multe detalii, va rog sa precizati daca:
5. Sunteti platitoara sau neplatitoara de TVA (presupun ca sunteti neplatitoara)?
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.