avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 508 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general contabilitatea pas cu pas a intreprinderii individuale
Discuție deschisă în Contabilitate în general

contabilitatea pas cu pas a intreprinderii individuale

mi am deschis o intreprindere individuala si habar nu am cum sa tin contabilitatea.sunt asistenta medicala si nu stiu nimic despre asta.sotul meu face targurile cu marfa.am depus declaratia la fisc dar de aici ce fac?as vrea pas cu pas explicat ca sa inteleg va rog:((:((:((
Cel mai recent răspuns: ContSters77883 , utilizator 07:31, 18 Martie 2010
1. Trebiue sa cumparati un Registru Unic de Control (imprimerie, librarie specializata). Veti avea nevoie de stampila Dvs. si copie de pe certificatul de inregistrare primit de la ORC. Dupa ce ati numerotat paginile a Registrului Unic de Control, el trebuie vizat la DLIT.

2. Trebuie sa cumparati un Registru de Inventar si Registru Jurnal de Incasari si Plati, pe care trebuie sa le numerotati si sa le snuruiti.

3. In Registrul Jurnal de Incasari si Plati trebuie sa treceti orice incasare sau plata (pe baza documentelor justificative, cum ar fi Bonul Fiscal, Extrasul de Cont sau Chitanta).

4. In fiecare an pana la data de 15 mai trebuie sa depuneti declaratia 200 la Fisc. In aceasta declaratie trebuie sa treceti suma incasarilor si suma platilor si veti plati impozit de 16% la diferenta intre aceste.

Pentru mai multe detalii, va rog sa precizati daca:

5. Sunteti platitoara sau neplatitoara de TVA (presupun ca sunteti neplatitoara)?

6. Aveti si calitatea de angajata?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pfa platitor tva: ce declaratie trebuie depusa? miauca miauca va rog spuneti-mi ce declaratie depune la finante un PFA platitor de TVA (impozit venit in sistem real) dupa ce i-au iesit actele de la ORC . Stiu ca depune ... (vezi toată discuția)