avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 389 soluții astăzi

Joi, 8 mai, are loc evenimentul: Dreptul proprietății intelectuale în raport cu salariații - Aspecte practice și provocări actuale. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... conflict de munca cu angajatorul si apoi concediere
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

conflict de munca cu angajatorul si apoi concediere

Buna ziua
Am 54 de ani sunt inginera si lucrez la o firma privata a unui mare oligarh din Romania,sunt intretinator de familie unic si am un copil minor
In luna noiembrie am primit decizia de concediere din vina angajatorului cu un preaviz de 20 zile.

In decizie se scrie doar ca se desfiinteaza postul si durata preavizului.
Nu s-a tinut cont de nimic ca si redistribuire pe alt post,de faptul ca sunt intretinator unic,de varsta ,de durata pana la pensie.,de compensatii.
Am facut un referat prin care solicitam aceste compensari conform legislatiei CCMNN ,si CCM/ramura(constructii) precum si Concediul de odihna neefectuat din 2009.
In urma deciziei de concediere am facut un soc si am fost internata in spital.
In perioada cat am lipsit s-a umblat in biroul meu si s-au furat diverse ce apartineau firmei(program de calculator.CD-uri,etc) ,biroul fizic a fost luat cu totul din spatiul respectiv iar nimeni nu stie nimic.Acestea mi-au fost imputate mie cand am revenit la serviciu.Mentionez ca nu am nimic pe inventarul meu.
Am fost acuzata de furt si cu blocarea platii CM (concediu medical)si a salariului.
Am facut un referat scris in care am atentionat ca voi spune tot ce stiu despre firme public daca nu se deblocheaza drepturile mele.
Intrebarile mele sunt:
- daca e legal sa-mi opreasca banii in situatia cand eu nu am pe inventar nimic
- daca au avut dreptul sa-mi umble in birou si sa ia obiecte din el si apoi sa-l desfiinteze
-ce valoare de compensatie am dreptul legal