Exista baza legala in vederea solicitarii unor despagubiri in cazul serviciilor necorespunzatoare, respectiv practica comerciala inselatoare.
Concret, la inceputul lunii am achizitionat un produs lactat aflat la oferta (6+2), iar la casa am fost taxata la pret fara oferta. Am solicitat returnarea sumei si respectiv renuntarea la pachetul respectiv. Dupa 6 zile, vazand ca de asta data exista pretul la oferta postat pe raft, am achizitionat din nou pachetul la oferta, iar la casa, aceeasi surpriza: am fost taxata tot la pret fara oferta.In aceasta situatie am trimis o sesizare la care am anexat bonurile scanate, la care azi am primit raspuns conform caruia problema sesizata nu a existat, mai mult fiind singura persoana ca am reclamat faptul de mai sus. Totodata mi s-au oferit 3 pachete din produsul lactat, oferta ce am refuzat-o.
In aceste situatie, in conditiile in care atitudinea lor mi se pare lipsita de scupule, negand incidentul, pot solicita legal mai mult decat cele 3 pachete de iaurt oferite de magazinul respectiv?
Se considera furt?
Whois
Buna ziua.
Daca am lucrat la un magazin si am cumparat un produs mai ieftin decat era la raft se considera furt? Ideea e ca mi-am dat demisia de la magazinul ... (vezi toată discuția)