Sunt abonat Orange de 10 ani, deci un abonament pana acum fidel.
In seara zilei de 16.03.2010, intre 18:53 -19:30 am fost victima unei fraude din categoria
Sunt curioasa si eu de tipul de frauda careia i-ati cazut victima. Eu am patit-o in cursul lunii februarie, si nu m-am bucurat nici de cel mai mic ajutor din partea lui Orange.
Tot ceea ce ii intereseaza este sa platesti factura, fara a-ti acorda vreo facilitate.
A patit-o si mama mea,inca nu am platit facturile(sunt doua-au mai lasat-o 1 luna) si au trimis mesaj ca vor inchide contul.Cei de la Politie,unde s-a facut plangere au spus ca ei vor cauta 10 ani,dar nu sunt sanse sa-i prinda.Cei de la Orange,au fost sunati imediat cand s-a sesizat frauda(la 10 minute) si au spus ca incearca sa blocheze transferul.Acum asteptam,sa vedem.Nici mama nu e de acord sa plateasca ce nu a folosit.Vrea sa rezilieze contractul.