Sunt casatorita cu un cetatean strain si as dori sa fie administrator la societatea mea ( srl). Mentionez ca se afla legal in romania si urmeaza sa depuna actele pentru permisul de sedere temporara. Din 2007 nu mai este nevoie de permis de munca pentru strainii casatoriti cu cetateni straini. deci, care sunt conditiile in care un cetatean strain poate fi angajat ca administrator al unei societati in Romania? ce demersuri trebuie sa fac? Trebuie o declaratie autentificata la notar?
Permisul de sedere se elibereaza pe baza CIM inregistrat la ITM . Atentie ,in cazul cet. straini , salariul de incadrare se calculeaza pe baza " minim garantat la nivel UE " , deci minim cam de 1250 RON. ( chiar si pentru studii medii ). De aceea tre. sa stiti exact daca ii trebuie sau nu permis de munca. Deoarece eliberarea permisului de munca are o alta procedura. (calculati -va timpul ). De la notar va trebui o singura declaratie " luarea in spatiu ". Cazierul juridic se elibereaza la politie chiar si pentru cet. straini . ( durata eliberarii la urgenta cam 10 zile ).