Am PFA pentru o colaborare,am facut anul trecut estimativul pentru 2009,am o hirtie cu venitul brut si net(oprit la baza 10%),iar acum trebuie sa fac realul pentru a plati diferenta de impozit de 6%.Cum trebuie sa procedez si ce deduceri(cheltuieli:lumina,gaz,imbracaminte,etc.)am dreptul sa le scad si in ce cuantum?Care este cadrul legal pe care sa-l folosesc?
Multumiri anticipate.
Cota de 1/3 (inclusiv factura de telefon) este "acoperitoare legal", daca este prevazuta in contractul de inchiriere.
Contractele pentru utilitati sunt facute pe numele dvs. in calitate de persoana fizica si nu de persoana fizica autorizata. De aceea cheltuielile respective se deduc doar intr-o anumita proportie.
E o nebunie!
De unde sa stiu eu anul trecut cind am facut Contractul de inchiriere de aceste posibilitati?Nimeni nu spunea nimic!Ca acum!Noroc cu sfaturile dumneavoastra!
Mai am vreo varianta retroactiva de mentionare in Contract,a cotei de 1/3 din cheltuieli?
Puteti face modificarea respectiva, dar cum mai inregistrati cheltuielile respective? Presupun ca registrul jurnal de incasari si plati este completat la zi.
Ar fi o solutie sa faceti o dispozitie de plata catre proprietar in care sa specificati ca s-a platit cota parte de 1/3 pe mai multe luni de la data incheierii contractului si la care sa anexati chitantele si facturile respective.