am o mare nedumerire. contabila firmei este plecata din tara si se intaorce abia la sfarsitul lunii. ea este cea care depunea declaratiile lunare/ trimestriale. stiu ca pana pe 25 ale fiecarei luni acestea trebuiesc procesate si depuse la administatia financiara. cum trebuie sa procedez? toate actele firmei sunt la ea! risc vre-o amenda in caz ca nu depun aceste declaratii?
Daca nu aveti salariati, nu sunteti platitor de TVA lunar si nu ati facut o achizitie sau livrare din/in UE in luna trecuta, atunci nu aveti nimic de depus pana pe 25 Martie. Cu siguranta veti avea insa de depus ceva pana la 25 Aprilie.
Amenzile pentru declaratii pornesc de la 500 RON, la Administratia Financiara.
Daca aveti de depus 100 si 102 ati putea sa le faceti pe zero si sa le "rectifice" ulterior contabila. Pentru salariati trebuie totusi sa depuneti si la sanatate, ITM, pensii, somaj.
Sfaturi contabile
MARIA_c
Buna ziua
Am si eu nevoie de sfatul permanent al unui contabil in legatura cu tot ce inseamna ce face un contabil la o societate. Am un salon de cosmetica ... (vezi toată discuția)