sunt coordonator de presa si ma ocup de punctele de difuzare si vanzare a presei pe care le are trustul in care lucrez...la un punct de presa sa facut inventarul si a iesit lipsa o suma cam mare,vreau sa imi spuneti sau sa imi dati un model de proces verbal sau cerere prin care doamna respectiva semnandul sa fie de acord cu suma si sa se oblige sa o plateasca,am cerut deja o parere dar mai vreau una.ast raspuns,multumesc
efectuati inventarul cf ordinului 2861 / 2009, cu decizie de inventariere, declaratie de inceput de inventar , liste de inventariere semnate de membrii comisiei, declaratie sfarsit inventar si abia dupa certificarea soldului de catre contabilitate intocmiti pv de inventariere si ulterior angajamentul de plata . In caz contrar nu aveti nici o sansa , puteti fi acuzat in instanta si castiga
Inventar institutie
Ramona24
Buna ziua. Cum procedam la inventarul patrimoniului unei institutii in situatia in care in contabilitate apare un numar de bucati de produse, iar faptic sunt ... (vezi toată discuția)