avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 335 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Inregistrare PFA la Administratia Financiara
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Inregistrare PFA la Administratia Financiara

Buna ziua,
Am depus dosaru la Registu Comertului astept sa-mi iasa actele, va rog sa-mi spune-ti care este urmatorul pas...trebuie sa merg la Administratia Financiara pt. inscriere si unde mai trebuie sa ajung ?
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: ACHIM EUGEN , Consultant asigurari 08:55, 8 Iulie 2010
da, urmatorul pas este sa mergeti la Administratia financiara si sa sa depuneti declaratia de venit estimat 220 in termen de 15 zile de la infintare PFA(incepere activitati independente), in alta parte nu mai trebuie sa mergeti !
Buna ziua! Daca am o intreprindere individuala in alt judet decat domiciliul stabil( si implicit si cel fiscal), unde inregistrez registrul de evidenta al salariatilor, unde I.I. isi desfasoara activitatea sau unde am domiciliul fiscal? De asemenea, trebuie sa am si Registru unic de control? Dar cel de evidenta fiscala? Mentionez ca I.I. e neplatitoare de TVA. Registrul general de evidenta al salariatilor de inregistreaza si sub forma electronica(REVISAL), si pe suport hartie? ( Stiu ca acum cativa ani se inregistra si registrul acela mare, la ITM...) .
Va multumesc anticipat pentru raspuns!
multumesc pentru raspuns si.. asa o sa fac
lorella a scris:

Buna ziua! Daca am o intreprindere individuala in alt judet decat domiciliul stabil( si implicit si cel fiscal), unde inregistrez registrul de evidenta al salariatilor, unde I.I. isi desfasoara activitatea sau unde am domiciliul fiscal? De asemenea, trebuie sa am si Registru unic de control? Dar cel de evidenta fiscala? Mentionez ca I.I. e neplatitoare de TVA. Registrul general de evidenta al salariatilor de inregistreaza si sub forma electronica(REVISAL), si pe suport hartie? ( Stiu ca acum cativa ani se inregistra si registrul acela mare, la ITM...) .
Va multumesc anticipat pentru raspuns!

unde desfasurarti activitatea acolo a-ti inregistrat si contractele la ITM, si trebuie sa tineti registru de evidenta a salariatilor in format electronic (Revisal) si sa depuneti si la ITM (suport electronic si formular depunere revisal),atentie ca acest registru electronic se transmite acuma cu o zi inainte de a inregistra contractul de munca al salariatului , registrul unic de control este obligatoriu si il achizitionati de la administratia financiara unde aveti domiciliul fiscal al firmei;
In ceea ce priveste registrul de evidenta fiscala,nu aveti nevoie de asa ceva , este pentru platitorii de impozit pe profit(Ordin al Ministerului Finanţelor Publice nr. 870/2005, privind Registrul de evidenţă fiscală)
Art. 1. - (1) Contribuabilii, înregistraţi ca plătitori de impozit pe profit, sunt obligaţi să întocmească Registrul de evidenţă fiscală în conformitate cu prevederile prezentului ordin.
monimiron a scris:

lorella a scris:

Buna ziua! Daca am o intreprindere individuala in alt judet decat domiciliul stabil( si implicit si cel fiscal), unde inregistrez registrul de evidenta al salariatilor, unde I.I. isi desfasoara activitatea sau unde am domiciliul fiscal? De asemenea, trebuie sa am si Registru unic de control? Dar cel de evidenta fiscala? Mentionez ca I.I. e neplatitoare de TVA. Registrul general de evidenta al salariatilor de inregistreaza si sub forma electronica(REVISAL), si pe suport hartie? ( Stiu ca acum cativa ani se inregistra si registrul acela mare, la ITM...) .
Va multumesc anticipat pentru raspuns!

unde desfasurarti activitatea acolo a-ti inregistrat si contractele la ITM, si trebuie sa tineti registru de evidenta a salariatilor in format electronic (Revisal) si sa depuneti si la ITM (suport electronic si formular depunere revisal),atentie ca acest registru electronic se transmite acuma cu o zi inainte de a inregistra contractul de munca al salariatului , registrul unic de control este obligatoriu si il achizitionati de la administratia financiara unde aveti domiciliul fiscal al firmei;
In ceea ce priveste registrul de evidenta fiscala,nu aveti nevoie de asa ceva , este pentru platitorii de impozit pe profit(Ordin al Ministerului Finanţelor Publice nr. 870/2005, privind Registrul de evidenţă fiscală)
Art. 1. - (1) Contribuabilii, înregistraţi ca plătitori de impozit pe profit, sunt obligaţi să întocmească Registrul de evidenţă fiscală în conformitate cu prevederile prezentului ordin.

Va multumesc pentru raspuns. Dar trebuie sa mai cumpar registrul acela cu coperti cartonate albastre? :"> Sau e suficient acesta electronic?
Va multumesc anticipat pentru raspuns.

Alte discuții în legătură

Inregistrare la administratie a unei intreprinderi individuale twisted111 twisted111 Buna ziua, In cursului anului 2011 ( octombrie) a fost eliberata de la Registrul Comertului o intreprindere individuala. Exista vreo obligatie a ... (vezi toată discuția)
Itm si administratie iclaudia19 iclaudia19 buna seara, am o firma din 2010 fara angajati iar de luna viitoare vreau sa angajez 2 oameni....cum se procedeaza la itm si la administratie? la itm pentru ... (vezi toată discuția)
Din saga pot sa listez registru de evidenta fiscala? bgeorgeta bgeorgeta daca lucrati cu SAGAva rog sa-mi spuneti daca pot sa listez Registru de evidenta fiscala MULTUMESC FRUMOS! (vezi toată discuția)