lorella a scris:
Buna ziua! Daca am o intreprindere individuala in alt judet decat domiciliul stabil( si implicit si cel fiscal), unde inregistrez registrul de evidenta al salariatilor, unde I.I. isi desfasoara activitatea sau unde am domiciliul fiscal? De asemenea, trebuie sa am si Registru unic de control? Dar cel de evidenta fiscala? Mentionez ca I.I. e neplatitoare de TVA. Registrul general de evidenta al salariatilor de inregistreaza si sub forma electronica(REVISAL), si pe suport hartie? ( Stiu ca acum cativa ani se inregistra si registrul acela mare, la ITM...) .
Va multumesc anticipat pentru raspuns!
unde desfasurarti activitatea acolo a-ti inregistrat si contractele la ITM, si trebuie sa tineti registru de evidenta a salariatilor in format electronic (Revisal) si sa depuneti si la ITM (suport electronic si formular depunere revisal),atentie ca acest registru electronic se transmite acuma cu o zi inainte de a inregistra contractul de munca al salariatului , registrul unic de control este obligatoriu si il achizitionati de la administratia financiara unde aveti domiciliul fiscal al firmei;
In ceea ce priveste registrul de evidenta fiscala,nu aveti nevoie de asa ceva , este pentru platitorii de impozit pe profit(Ordin al Ministerului Finanţelor Publice nr. 870/2005, privind Registrul de evidenţă fiscală)
Art. 1. - (1) Contribuabilii, înregistraţi ca plătitori de impozit pe profit, sunt obligaţi să întocmească Registrul de evidenţă fiscală în conformitate cu prevederile prezentului ordin.