Avocatnet.ro oferă servicii de promovare pentru o serie de clienți. Pe parcursul colaborării cu aceștia, am întâlnit o serie de viziuni asupra marketing-ului. Dar, cel mai mult am învățat încercând să vindem propriile produse. Când am lansat serviciul Premium, pe bază de abonament plătit, în prima lună am vândut 2 abonamente. Teoretic aveam toate avantajele: nu aveam costuri de promovare (site-ul gratuit avea o audiență de peste 1 milion de unici lunari), echipa care se ocupa de produs și de promovare avea ani buni de experiență cu mediul online, cunoșteam bine publicul pe care îl ținteam (erau cititori fideli ai site-ului gratuit). Ne așteptam să se înghesuie, să cumpere plătind direct, online. Citește articolul
Pentru a-și îmbunătăți relația cu clienții sau partenerii de afaceri, o companie poate decide la un moment-dat să le acorde acestora materiale promoționale: pixuri, agende sau alte produse. Teoretic, aceste cheltuieli sunt deductibile, însă dacă firma nu respectă anumite reguli procedurale în ceea ce le privește riscă, în cazul unui control de la Fisc, ca aceste cheltuieli să fie reclasificate de inspectorii ANAF și să fie deductibile doar parțial. Citește articolul