Mediul de afaceri din România a permis, de-a lungul a aproape trei decenii de evoluție, remarcabile perfomanțe devenite notorii la nivel local, fie că vorbim de masive investiții străine și intrarea în piață a giganților mondali, fie că vorbim de creativitatea antreprenorială românească. Performanța în afaceri a dezvoltat în paralel cultura comunicării, campaniile de comunicare strategică și PR făcând astăzi parte integrantă din viața companiilor. Citește articolul
România este bine cunoscută pentru instabilitatea mediului său politic, legislativ și de reglementare, cu impact direct asupra mediului de afaceri și a percepției investitorilor străini. Fie că vorbim de companii din domeniul financiar-bancar, imobiliar, energie, companii din IT&C, fonduri de investiții, companii cu capital majoritar românesc sau străin, toate reclamă lipsa de predictibilitate ca fiind una din principalele obstacole în derularea afacerilor în România. Citește articolul
Cum procedezi în cazul în care compania pe care o deţii sau o persoană din organizaţia ta este vizată de o anchetă? Cum ar trebui coordonate situaţii ale unor profesii care, prin natura lor, implică riscuri de acest fel? Ce faci dacă eşti antreprenor, specialist într-un anumit domeniu sau persoană publică, treci printr-o astfel de criză reputaţională, însă nu au fost aduse suficiente probe legale împotriva ta pentru ca justiţia să demonstreze că eşti vinovat? Citește articolul
"Este nevoie de 20 de ani pentru a construi o reputație și de doar 5 minute pentru a o distruge. Dacă vă veți gândi la asta, veți face lucrurile diferit ", spune Warren Buffet. “Integritatea este un avantaj reputațional pe care alții îl vor cântări în tranzacții ulterioare”, este un alt adevăr universal constatat de același faimos Buffet. De ce contează aceste adevăruri pentru o companie? Citește articolul