avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 409 soluții astăzi
Acasă Subiect: studiu gfk
Subiect: studiu gfk
ACCES GRATUIT

Increderea romanilor a crescut in 2012 datorita promisiunilor electorale

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
18 Ianuarie 2013 | 0 | 858 | Timp de citire: 2 min.

Anul 2012 a adus cele mai mari cote de incredere in randul populatiei de la declansarea crizei economice pana in prezent, indicele general masurat de Barometrul de Incredere a Consumatorului realizat de GfK pentru Comisia Europeana atingand o medie anuala de -37, se arata in cel mai recent studiu GfK transmis redactiei noastre. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Aproape 90% dintre romani nu au o asigurare de viata

Roxana Neagu în Știri & Revista presei
Director Editorial, avocatnet.ro
29 Noiembrie 2012 | 0 | 764 | Timp de citire: 1 min.

In Romania, doar 12% din totalul populatiei detine o asigurare de viata, in vreme ce 3% isi directioneaza o parte din venituri catre o pensie de tip pilonul al treilea, se arata intr-un studiu realizat de compania de cercetare de piata GfK. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Romanii nu mai cred ca economia se va stabiliza, insa se asteapta la venituri mai mari

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
17 Octombrie 2012 | 2 | 733 | Timp de citire: 2 min.

73% dintre romani considera ca situatia economica este mai rea decat acum un an, se arata intr-un studiu realizat GfK remis AvocatNet.ro. Pe de alta parte insa, studiul arata ca, desi increderea in politicieni a scazut, speranta ca veniturile vor creste este din ce in ce mai mare.  Citește articolul

ACCES GRATUIT

GfK: Romanii merg la cumparaturi in magazine ieftine si aproape de casa sau de serviciu

Roxana Neagu în Știri & Revista presei
Director Editorial, avocatnet.ro
10 Mai 2011 | 0 | 1137 | Timp de citire: 2 min.

Aproximativ jumatate dintre romani isi aleg magazinele din care cumpara produse alimentare si nealimentare in functie de nivelul preturilor practicate, dar si in functie de timpul necesar pentru a ajunge acolo, fiind preferate magazinele cat mai apropiate de casa sau de serviciu, potrivit studiului Shopping Monitor, realizat de compania de cercetare de piata GfK Romania. Citește articolul