Dacă 2020 a adus o serie de provocări neașteptate pentru mediul de business, iar comportamentul de consum s-a schimbat odată cu prioritățile și interesele consumatorilor, 2021 a fost anul adaptării și al reinventării business-urilor românești. Farmec este una dintre aceste companii, care a traversat de-a lungul istoriei multe perioade de criză și de tranziție, cea mai semnificativă fiind Revoluția și trecerea la o economie de piață liberă, însă a depășit orice provocare datorită calității produselor, onestității business-ului și orientării spre inovație și performanță, în acord cu nevoile consumatorilor. Citește articolul
Prin inovație - semnul distinctiv al companiei de peste 60 de ani – Visa privește către viitorul comerțului electronic și oferă acces la rețeaua sa globală sigură, oricui și oriunde. Citește articolul
Într-o perioadă dificilă pentru toată lumea și plină de provocări socio-economice fără precedent în ultimii zeci de ani, lanțul de farmacii Catena a reușit să rămână nu doar un brand pe inima românilor, dar și un exemplu de afacere stabilă. Citește articolul
Mobexpert a primit recent, pentru a cincea oară consecutiv, trofeul Superbrands.
DHL Express România a fost distinsă cu trofeul Superbrand 2021 pentru a zecea oară consecutiv, fiind votată de către consumatorii români drept unul dintre cele mai respectate branduri de produse și servicii din România. Curaj, inovație și performanță, atributele care au definit cea de-a X - a ediție a Programului Superbrands pentru România 2021 – 2022 sunt atribute cu care și brand-ul DHL se identifică, în special în ultimii doi ani, când curajul a fost livrat în fiecare colet, de fiecare curier.
Citește articolulBorsec, liderul pieței românești de ape minerale naturale, a fost desemnat Superbrand în cadrul tuturor celor șapte ediții Consumer Superbrands organizate în România. Citește articolul
Veste bună: s-au anulat toate restricțiile legate de pandemie. Asta înseamnă că, pe lângă faptul că ne putem reîntoarce fără opreliști la toate acele lucruri care ne făceau plăcere – mersul la teatru, la film, la un spectacol, ieșitul în oraș fără graba de a ne întoarce acasă până în ora 10 și altele – putem renunța, iată, și la mască (a cărei purtare rămâne totuși recomandată). Ce înseamnă renunțatul la mască, printre altele? Înseamnă că, în sfârșit, ne putem vedea și oferi unii celorlalți niște zâmbete frumoase și sănătoase.
Citește articolul
În 2021, la șase ani de la intrarea pe piața din România, IQOS, sistemul care încălzește tutunul dezvoltat de Philip Morris International (PMI), primește distincția de Superbrand și este inclus în ediția cu numărul zece a cărții publicate în cadrul programului Superbrands pentru România. Sub sloganul „Superbrands: The Braves”, cartea reunește 25 de branduri din România, printre care și IQOS, care s-au remarcat prin menținerea standardelor înalte de calitate, curajul de a se diferenția de competiție și prin păstrarea încrederii consumatorilor într-o perioadă marcată de instabilitate.
Citește articolul
Olympus, desemnat pentru a treia oară consecutiv Superbrand, în categoria Lactate, este invitat în volumul 10 al cărții Superbrands pentru România. Statutul oferit vine să confirme o dată în plus că Olympus este un brand de top și una dintre primele alegeri ale consumatorilor români.
Citește articolul