avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 318 soluții astăzi
Acasă Subiect: munca on call
Subiect: munca on call
ACCES PREMIUM

Munca „on-call” e tot mai folosită, inclusiv în România. Ce este și cum se implementează?

Schoenherr și Asociații în Relații de muncă & Asigurări sociale
18 Februarie 2022 | 1 | 8588 | Timp de citire: 4 min.

Adesea asociată cu serviciile de urgență din sistemul public, munca „on-call” a început să devină tot mai utilizată de către angajatorii din sectorul privat pentru a satisface nevoile afacerii lor și a asigura rezolvarea imediată a problemelor sau solicitărilor neașteptate. Este important ca angajatorii să poată aloca în mod corect munca „on-call” fie ca timp de muncă, fie ca timp de odihnă, pentru a se asigura că respectă limitele maxime ale timpului de muncă, perioadele minime de odihnă, compensarea orelor suplimentare și evită, astfel, eventuale litigii cu salariații sau sancțiuni din partea autorităților. Citește articolul