avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 248 soluții astăzi
Acasă Subiect: adeverinta salariat
Subiect: adeverinta salariat
ACCES PREMIUM

Dosar personal: Firma, obligată să pună la dispoziție fostului angajat documente după ani de la încetarea relației de muncă

Simona Voiculescu în Resurse umane
Redactor-șef, avocatnet.ro
8 Iunie 2020 | 1 | 7779 | Timp de citire: 2 min.

Chiar și după o vreme de la încetarea contractului de muncă, angajatorul este obligat prin lege să-i pună la dispoziție fostului angajat, la cerere, anumite documente legate de munca sa în respectiva firmă, instituție ș.a.m.d. E vorba de documente din dosarul personal, pe care firmele sunt obligate să-l păstreze pentru fiecare angajat, în bune condiții și în siguranță. Cei care nu le dau foștilor angajați copii după documentele cerute riscă amenzi de până la 1.000 de lei. Citește articolul