ACCES GRATUIT
Schimbarea furnizorului de electricitate: ANRE a deschis o linie telefonică specială pentru lămuriri
Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) a lansat, începând de astăzi, un call-center dedicat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale, în contextul în care piaţa de energie electrică s-a liberalizat din 1 ianuarie 2021 şi foarte puţin clienţi casnici înţeleg ce presupune această schimbare.
Articolul continuă mai jos
Call-center-ul este dedicat clienţilor casnici din piaţa de energie, atât electrică, cât şi de gaze naturale.
Numărul de telefon este
0374.554.265, apelabil cu tarif normal din orice reţea fixă sau mobilă. În intervalul
08:00-18:00, de luni până duminică, reprezentanţi ai ANRE vor acorda consiliere tuturor consumatorilor care întâmpină dificultăţi în procesul de încheiere a unui contract în piaţa concurenţială.
Pentru a afla informaţii despre liberalizarea pieţei de energie electrică, clienţii casnici trebuie să apese pe tasta 1, după apelarea numărului de call-center, iar prin apăsarea tastei 2 se pot afla informaţii despre liberalizarea pieţei de gaze naturale.
Vicepreşedintele ANRE, Zoltan Nagy-Bege, a declarat că instituţia sa intenţionează
să prelungească termenul până la care consumatorii casnici pot încheia contracte de furnizare a energiei electrice pe piaţa concurenţială până la finalul lunii martie. În prezent,
Ordinul ANRE nr. 241/2020 prevede posibilitatea clienţilor casnici de a alege oferta de furnizare a electricităţii inclusiv în cursul lunii ianuarie 2021.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (3)