CARIERE – prezentare generalã
CARIERE este prima revistã de capital uman din România lansatã în martie 2003. Revista are un tiraj de 7.500 de exemplare/ediþie, constituind un suport media de calitate, cu o þinutã graficã deosebitã.
CARIERE este o publicaþie de business, cu apariþie bilunarã, care se adreseazã segmentelor active pe piaþã. Publicul nostru þintã îl reprezintã managerii actuali sau potenþiali, conducãtori ai organizaþiei, ai echipei, ai proiectelor sau ai propriului destin. CARIERE s-a nãscut ca sã dezvolte ºi sã valorifice potenþialul profesioniºtilor, indiferent de domeniul în care aceºtia activeazã. CARIERE este o revistã de capital uman, privit ca o resursã în business dar ºi ca sumã de valori individuale.
CARIERE rãspunde aºteptãrilor publicului sãu þintã, oferind cu profesionalism soluþii pentru formare profesionalã ºi perfecþionare, pentru înþelegerea ºi acceptarea asumatã schimbãrii, pentru autocunoaºtere, autoevaluare ºi poziþionare corectã în carierã.
Pentru a rãspunde cu succes cerinþelor publicului nostru, am adaptat cuprinsul revistei la punctele de maxim interes care privesc cariera. Rubricile regãsite în paginile revistei sunt: infocariere (paginã cu subiecte de interes, dezbateri, iniþiative guvernamentale ºi nonguvernamentale), focus (tema centralã a ediþiei), cariera ta (training, oameni de succes, profesii), companie (forum, culturã de firmã, analize), club (teste psihologice, legislaþia muncii, personalitate, stil, medicina muncii, dicþionar de carierã, antistres).
CARIERE a devenit astfel importantã pentru:
· Definirea obiectivului profesional: unde vreau sã ajung?
· Planificarea ºi dezvoltarea carierei: pe ce traiectorie?
· Îmbogãþirea experienþei profesionale: cum ajung la atingerea obiectivului?
· Evaluarea traseului profesional: cum stau, unde sunt în acest moment faþã de obiectivul final?
Difuzarea revistei are o structurã ramificatã pentru a se acoperi eficient întreaga suprafatã a þãrii. CARIERE poate fi cumpãratã în Bucureºti ºi în numeroase oraºe din þarã (reºedinþe de judeþ, centre universitare etc.).
Revista CARIERE ajunge la cititori ºi prin intermediul abonamentelor contractate (în numãr de peste 1500). Companiile la care ajunge revista CARIERE prin intermediul acestor abonamente sunt companii multinaþionale (ce activeazã în domeniul telecomunicaþiilor, automobilelor, industriei farmaceutice, FMCG, domeniul electrocasnicelor, industria tutunului, industria materialelor de construcþii, IT), bãnci, firme de resurse umane, firme de consultanþã, agenþii de publicitate, agenþii de relaþii publice, hoteluri, instituþii de învãþãmânt superior care oferã programe MBA (CODECS, ASEBUSS, MBA româno-canadian), reprezentanþi ai mass media, firme de curierat, fundaþii, centre medicale MEDICOVER etc.
Lansat în data de 23 iunie 2003, site-ul www.CARIEREOnline.ro reflectã prezenþa pe Internet a revistei de capital uman CARIERE ºi oferã vizitatorilor sãi posibilitatea de a accesa informaþii utile. Site-ul este integrat în sistemul de monitorizare independent www.trafic.ro ºi a reuºit sã atragã un numãr tot mai mare de vizitatori (de la 3.200 în iulie 2003-momentul lansãrii site-ului, la peste 30.500 în luna ianuarie 2005) cu o medie de 1000 vizitatori zilnici, numãrul de afiºãri raportate de cãtre www.trafic.ro pentru luna ianuarie 2005 fiind de peste 100.000. CARIEREOnline este actualizat bilunar odatã cu apariþia fiecãrui numãr al revistei ºi oferã un buletin informativ bilunar (newsletter) celor peste 1.200 de abonaþi online oficial înregistraþi, dintre care mai mult de o jumãtate o reprezintã personal top management sau personal în poziþii de decizie.
Misiunea revistei CARIERE este aceea de a informa publicul prin prezentarea celor mai noi analize ºi tendinþe, concomitent cu aducerea în prim plan a subiectelor de maximã actualitate.