avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 873 soluții astăzi
Forum Activitate Tiberiu Cazacioc MEDIASPIN SRL

Activitate Tiberiu Cazacioc MEDIASPIN SRL

Răspuns la discuția Utilizare grup de whatsapp
Dacă ați considerat utilă contribuția mea anterioară sau nu sau aceasta, acordați-mi un deget în sus sau în jos, pozitiv sau negativ.
=======================================================

Problema dvs. are un "viciu" de înțeles, și anume că telefonul personal este folosit pentru executarea atribuțiilor de serviciu, că toată lumea din echipă acceptă asta. Dacă și abonamentele de telefonie sunt personale, este și mai complicat. Înseamnă că ați și că toți au acceptat acest sistem de comunicare. V-ar trebui probabil un sindicat, o decizie a instanței, o revoltă în grup - adică să mobilizați mai mulți colegi să se opună, să cereți plata suplimentară, etc. CEEA ce este foarte complicat. Așa cum știm, compromisurile atrag compromisuri.

Este de bun simț ca nimeni să nu primească ordine de serviciu după program, decât pentru situații de excepție. Codul Muncii spune clar și probabil și contractul individuala de muncă, care este timpul de lucru contractat.

Dacă îmi aduc bine aminte (trebuie să cercetați prin Google) în Franța se discuta anul trecut despre o reglementare națională privind interzicerea folosirii corespondenței electronice după încheierea programului de lucru, în raporturile de muncă dintre angajați și angajatori.

Dacă vă consolează, puteți cita în grupul dvs. o recentă știre din Profit.ro, de aici "Cercetătorii din domeniul securității au găsit o cale de a accesa grupurile de discuții din WhatsApp" [ link extern ]
========================================================
DECLINARE DE RESPONSABILITATE ! Îmi declin responsabilitatea pentru decizile dvs. Ceea ce v-am scris ca răspuns nu este o consiliere legală și nu puteți folosi în apărarea dvs. sau pentru a adopta decizii. Orice decizie ați lua trebuie să v-o asumați personal.
Răspuns la discuția Utilizare grup de whatsapp
Ați pus mai multe probleme. Plec de la premisa că este vorba de un abonament de telefonie mobilă, contractat de angajator, folosit de dvs. în interes de serviciu. Iar dispozitivul este proprietatea angajatorului.

Recomandarea mea, din practică, este ca telefonul de serviciu, care vă ține legat în fel și chip de activitatea zilnică, chiar după ce ați părăsit locul de muncă, să fie lăsat la birou, la încheierea programului.

Îl puneți vizibil pe birou și îl lăsați la vedere. Evident, dacă este suficientă securitate internă să nu vi-l ia cineva. Sau aveți opțiune de dezactivare a telefonului de tip avion sau "mute" pentru WhatsApp. Sau chiar există o setare de "nu ma deranja" între anumite ore.

Altminteri, este o opinie de bun simt, care nu se bazează pe prevederi legale, ci pe interpretare, este că se poate considera folosirea WhatsApp pentru activități după program, ca ore suplimentare, care se plătesc conform CM, cu evidența specifică precum și cu plata compensatorie.

Ca angajator aș avea grijă, aș fi prudent, cu folosirea acestei extensii de activitate prin WhatsApp, pentru că mesajele, care conțin informații confidențiale cu caracter economic, pot fi văzute de cine știe cine. Un angajat poate arăta în stânga și în dreapta ce comenzi primește, etc.

Atenție ! Îmi declin responsabilitatea pentru decizile dvs. Ceea ce v-am scris ca răspuns nu este o consiliere legală și nu puteți folosi în apărarea dvs. sau pentru a adopta decizii. Orice decizie ați lua trebuie să v-o asumați personal.
Pentru a verifica daca au inregistrat sau daca au depus cerere de inregistrare pentru sintagma in cauza, aveti link-urile pe care vi le-am transmis in raspunsul anterior. Sunt doua baze de date, una la nivel european si una la nivel national. Se folosesc ca un Google.

In bazele de date, in coloanele de referinta, este mentionat stadiul cererii.

Chiar daca au depus cerere de inregistrare dar INCA nu au obtinut certificatul, nu au niciun drept de proprietate intelectuala. Dreptul de proprietate intelectuala se naste la acordarea pentru 10 ani a certificatului.
Fără ca dvs. să fi oferit o informație mai exactă despre subiect., adaug la opinia anterioară cu privire la situația dvs. Doar în cazul în care folosiți o sintagmă (marcă verbală/combinată atașată unui produs sau un serviciu) cu funcția de marcă, iar acea sintagmă este înregistrată de o altă parte interesată ca marcă, atunci este o problemă. Chiar și așa, problema similarității este mult mai complicată. Am simplificat însă.

Pentru a verifica dacă sintagma adică marca verbală sau combinată este înregistrată la nivel național ca marcă, aveți la dispoziție baza de date a OSIM, cu câmpuri ușor de consultat. LINK [ link extern ] /

Dacă înregistrarea/protecția de marca verbală sau combinată este la nivel european, adică în toate statele membre ale UE, verificati la Oficiul European pentru Proprietate Intelectuala, baza de date și căutare LINK [ link extern ] /
Recomand Luiza Danieliuc. LINK SmartAdvisors. [ link extern ] /
Pentru un sfat bun, profesional în ce privește tranzacțiile online, recomand serviciile Smartadvisors aici [ link extern ] /.

In ce privește banca, cred că Libra Internet Bank este foarte bună, eu apreciez aplicația online, extrem de detaliată, de gestiune a conturilor.
Răspuns la discuția Ce bancă folosiți pentru SRL?
Recomand Libra Internet Bank pentru ușurința cu care se pot face modificări în conturi din fața calculatorului. Deschideri de conturi, tranzacții valutare, asistență de tip chat online, accesibilitate la costuri. Interfața aplicației online este precum cea de la PayPal. Singurul dezavantaj, puține ATM-uri proprii.
Este un subiect specific de care se poate ocupa Luiza Danieliuc. Vă recomand cu căldură să luați legătura cu ea. Găsiți tutoriale Luiza Danieliuc în YouTube aici [ link extern ]
Iar compania pe care o conduce se numește SmartAdvisors [ link extern ] /
Salut,

Am un autoturism pe firma, cumparat de la un dealer auto. Eu am sesizat la fata locului, telefonic, in scris, am prezentat masina, ca am o problema la masina in perioada de garantie, dealer-ul considera, verbal, ca am iesit din perioada de garantie, desi, tot verbal recunoaste ca am dreptate.

Am sesizat in scris cu confirmare de primire la dealer-ul problema si am cerut sa execute garantia. Am dat telefon si se ascunde in spatele relatiei cu importatorul, cauta in fapt acoperire. De ce ? Pentru ca in carnetul de garantie pe care il am, supriza, nu este prevazuta o obligatie din anii urmatori - schimbarea distributiei. Neschimbarea distributiei la timp, a fost considerata ulterior, in anii 2007, etc. ca fiind etapa obligatorie, fara de care, printre altele, ai fi pierdut garantia.

Cu alte cuvinte, pe carnetul de garantie, am respectat toate operatiunile. Am sesizat problema inauntrul garantiei. Dealerul caut endorsement de la importator, ca sa isi acopere pierderea.

Tema: dupa ce am notificat in scris cu confirmare de primire problema si ambii, importator si dealer nu mi-au raspuns in scris, pot sa dau in judecata dealer-ul, pentru executarea garantiei ?