avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 744 soluții astăzi
Forum Activitate elena steff

Activitate elena steff

Buna ziua! Sunt profesor ,am un copil pentru care am primit prima de nastere din partea scolii, vreau sa intreb pentru al doilea copil care se va naste in luna martie mai beneficiez de aceasta prima platita de angajator?
Conform noilor reglementari mai trebuie sa optam de la inceput pentru un concediu de crestere copil de 1 an sau de 2 ani? In anul al doilea poate sta tatal in concediu?
Multumesc pentru raspunsuri!
Sunt profesor şi am participat la concursurile din anii 2009 şi 2011 unde am obt.9,20 si 9,55.Conform Legii Educaţiei Naţionale din 1/2011 si a metodologiei de aplicare a acesteia ar trebui sa beneficiez de prevederile art.253 din legea educaţiei si ale art.62 din metodologia de aplicare ,privind titularizarea in şcoala.
Cu toate acestea directorii şcolii unde profesez in prezent deşi sunt peste 29-30 de ore disponibile pe saptamana ,refuza sa dea postul ca fiind viabil cel puţin 4 ani, ascunzandu-se sub decizia Cons.de administratie care a dat postul ca fiind valabil doar 1 an, membrii sai votând doar ce le-a prezentat conducerea scolii fara a privi in detaliu problemele existe. Menţionez ca în învătământ avem nevoie de cca.18-19 ore sapt. pentru a primi o catedra viabila cel putin un an scolar.
Totodata precizez ca s-au savarsit numeroase vicii de procedura cat si de incadrare deoarece acesta conducere este cunoscuta in zona pentru abuzurile sale si mai ales pentru faptul ca are interese personale in alegerea prof. care trebuie sa predea in scoala.
Deasemenea anul trecut şcolar, aceasta catedra a fost supusa unei ilegalitati comise de conducerea scolii care a acordat o continuitate pe post unei pesoane care nu intrunea conditiile legale si care culmea era ruda cu directoarea prima.