avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 706 soluții astăzi
Forum Activitate carmena_iasi

Activitate carmena_iasi

Buna ziua, sunt reprezentant medical in cadrul unei companii pharma de 2 ani si de la angajare si pana acum am desfasurat activitatea in judetele iasi (oras de resedinta) si neamt.
Astazi fost anuntata (pe email) ca se dispune mutarea activitatii mele pe alte 2 judete, suceava si botosani (fara iasi, resedinta mea), in toate cele 5 zile ale saptamanii. Cu alte cuvinte, cu delegatie in fiecare zi in alt judet.
V-as ruga sa imi spuneti daca este legal sa fiu obligata sa fac asa, sau nu ar trebui sa fiu detasata/relocata .
Am un cadru legal prin care pot refuza acest lucru?
Va multumesc anticipat pt raspuns! O zi buna tuturor (nu ca a mea) x
Buna seara. Am o problema cu o vecina careia i-am imprumutat acum cca 10 ani un bun ce a apartinut bunicii mele, cu titlu de imprumut si cu intelegerea sa-mi returneze acel bun cand voi dori eu. In tot acest timp vecina respectiva a fost plecata in spania si a revenit acum pt cateva zile.
Am mers la dna sa o rog sa-mi dea acel bun, deoarece are o valoare sentimentala pt mine, intrucat este singurul care mi-a ramas de la bunica amintire.
Am avut neplacuta surpriza sa-mi ceara bani pe acel bun si sa ma minta ca ar fi platit o suma de bani bunicului meu, deci nerecunoscand ca a fost imprumut si mi-a cerut mai mult decat dublu.
Este de prisos sa mai precizez ca au trecut mai mult de 10 ani de atunci, bunicii au decedat, martori nu avem, nici eu ca le/am dat imprumut., nici ei ca au dat bani.
As vrea, va rog din suflet, sa-mi spuneti parerea dvs. Credeti ca am vreo sansa sa ma leg de vreun articol de lege , de ex. Pt insusire de foloase necuvenite sau abuz de incredere..
Va jur, este un obiect care nu are decat o valoare sentimentala pt mine, dar plange sufletul in mine ca poate cineva sa aiba o astfel de atitudine si sa ma jigneasca cineva pt care mi-a fost mila.
Va multumesc !