Buna ziua, am, din nou, nevoie de ajutorul dumneavoastra. Intrebare:
In situatia in care un angajat indeplineste conditiile standard pentru iesire la pensie, care este cuantumul concediului de odihna aferent anului in curs pe care il poate efectua ? Poate efectua concediul integral, sau se calculeaza in functie de lunile lucrate pana la desfacerea CIM ?
Va multumesc.
Pentru investitiile finantate de la buget, regularizarea cotelor catre isc se face la valoarea constructiei cu sau fara tva ?
Buna ziua, pentru reparatia unei cladiri de utilitate publica a fost emisa autorizatie de construire in regim de urgenta. Normele metodologice de aplicare a Legii 50/1991 prevad ca "documentatiile tehnico-economice corespunzatoare fiecarei faze de proiectare urmeaza a fi elaborate si aprobate pe parcursul sau la incheierea executarii lucrarilor". Intrebare: mai este necesara, in aceasta situatie, intocmirea Documentatiei de Avizare a Lucrarilor de Interventii (DALI) ?
Buna ziua,
Va rog sa ma consiliati pe urmatoarea speta : o asociatie cu scop caritabil a incheiat un parteneriat cu o institutie, in sensul ca institutia pune la dispozitie un spatiu, iar asociatia se obliga sa faca amenajari interioare care sa permita desfasurarea activitatilor propuse in contractul de parteneriat.
Este necesara autorizatie de construire.
1. Cine va fi solicitantul certificatului de urbanism, respectiv al autorizatiei de construire, avand in vedere ca spatiul este in proprietatea institutiei, iar investitia o va face asociatia ?
2. Daca autorizatia de construire va fi emisa pe numele institutiei, cum se trateaza din punct de vedere contabil valoarea investitiei pe care nu o face institutia ?
Va multumesc.
Buna ziua, speta pe care o supun atentiei dumneavoastra are urmatoarele date :
1. lucrari amenajari interioare executate acum 2 ani , receptionate cu PV receptie pentru "reparatii curente"
2. autorizatie construire obtinuta anul acesta pe "schimbare destinatie"
Intrebare :
Sunt valabile cele 2 documente, impreuna cu restul documentelor prevazute de ord. 3/2011, art. 13, al.3, pentru obtinerea autorizatie ISU ?
Multumesc, am inceput deja demersurile.
1.Anterior discutiei pe acest forum, am depus cerere pt certificat urbanism. Nu am scris "intrare in legalitate" - e vreo problema ?
2.Cu aceasta autorizatie si cu documentele prevazute de Ord. 3/2011, art. 13 al.3 (autorizarea constructiilor puse in functiune fara obtinerea autorizatiei ISU ) as vrea sa merg la autorizare ISU. Si aici am o intrebare : am PV receptie la terminarea lucrarii (adica acum 3 ani), dar titulatura lucrarii este "reparatii curente". Va fi acceptat pentru obtinerea autorizatiei ISU ? Pun aceste intrebari pentru ca nu cred ca la ISU are cineva timp sa stea "la povesti" cu mine.
Va multumesc anticipat pentru rabdarea si bunavointa dumneavoastra.
Supun atentiei Dvs. urmatoarea speta : in cladirea apartinand unei institutii s-au efectuat, in urma cu 2-3 ani, lucrari de amenajari interioare pentru schimbare de destinatie, fara a se solicita autorizatie de construire. In schimb, s-a incheiat pv receptie la terminarea lucrarilor. Cladirea trebuie autorizata isu. Cum procedez ?#-o