avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 112 soluții astăzi
Forum Activitate ctimss

Activitate ctimss

Va rog un raspuns autorizat la urmatoarea intrebare:
Daca sunt profesor titular intr-o scoala si am plata cu ora (contract de munca pe perioada determinata cu timp partial) si in alta scoala, trebuie sa plec in concediu prenatal, la stabilirea veniturilor brute anterioare (pentru calculul concediului prenatal si postnatal) scoala unde sunt titulat este obligata sa-mi accepte adevernta cu veniturile castigate la plata cu ora in alta scoala si sa adune sumele la suma de la functia de baza?
miha2ela a scris:

Din fericire pentru mine, vă informez ca nu aveți dreptate! Răspunsul pe care mi l-ați oferit este total eronat. Am primit astăzi 30.01.2017 răspuns oficial din partea AJPIS, cărora le-am cerut lămuriri înainte de a va cere dvs o părere. Poate această informație le va fi de folos si altor mamici aflate în situația mea: