Pai asta era ideea de la inceputul dialogului!...
Cum includem in noul cuntract (ex."contract de arendare 2013-2018"),precizarea privind modul de plata al impozitului pe venitul din arenda?
Multumesc pentru bunavointa de a-mi raspunde!
De unde poate sti arendatorul ce varianta a ales arendasul si in consecinta sa retina sau nu impozitul pe venitul din arenda?
In viitorul contract de arendare se poate inscrie obligativitatea arendatorului de a solicita determinarea venitului net din arenda in sistem real?
In cazul semnarii contractului de ambele parti arendasul va fi scutit de "retinerea la sursa"?
In cazul in care in contractul de arendare care se incheie incepand cu anul 3013 se insereaza:
"Obligatia platii impozitului pe venitul rezultat din arenda revine arendatorului prin optarea acestuia pentru determinarea venitului net din arenda in sistem real",
arendasul mai are vreo obligatie in acest sens (retinerea la sursa..)
Multumesc pentru sprijin!
Cu respect.
Ca de obicei lucrurile nu sunt simple,iar eu nu am fost destul de explicit!
Actuala firma,la infiintare,a fost inscrisa ca platitoare de TVA .Desi nu a fost atins plafonul care impune a fi sau nu platitor de TVA,din 2006 pana in 2011,plata TVA(mai ales cand a devenit 24%),a dus firma pana la suspendarea activitatii.
In 2012,reincepe activitatea ca neplatitoare de TVA si sper sa o pot tine pe linia de plutire.
Daca incep cea de a doua activitate,cu siguranta ,voi depasi plafonul impus pentru plata TVA,deci prima activitate devine nerentabila deoarece ma intorc de unde am plecat....
O zi buna!
Am o firma cu activitatea principala: fabricarea de elemente de dulgherie si tamplarie,pentru constructii,in activitate din 2006,care are ca activitate secundara si:cultivarea cerealelor.
Care este varianta recomandabila?Care sunt avantajele si dezavantajele in cazul in care doresc sa incep si aceasta activitate?
Buna ziua!
Tocmai am primit Decizia privind anularea inregistrarii in scopuri de tva.
Mai ramane valabil Codul unic de inregistrare ?
Daca "DA" il voi folosi in completarea facturilor cu sau fara "RO" ?
Va multumesc!
Scuze pentru intarziere.
Este factura fiscala (nu contract)
Singura referire la terenul acesteia este: "Supr. constr. 368.43mp".
Multumesc pentru amabilitatea de a-mi raspunde.
Cu stima,
Nelu
Va salut!
E prima data cand intru pe un forum si nu stiu daca voi fi inteles in explicatia mea.
De profesie sunt inginer asa incat multi termeni juridici i-mi sunt straini.
Deci : in urma unei licitatii am cumparat de la S.N. CFR S.A. in anul 2006 o magazie
Din momentul cumpararii si pana in prezent platesc chirie acestei societati pentru pamantul de sub spatiul cumparat de mine.
Cum pot proceda pentru a intra in posesia acestui pamant fie chiar si in concesiune .
Cu stima,
Nelu