avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 646 soluții astăzi
Forum Activitate ron_ava

Activitate ron_ava

Răspuns la discuția are sotul dreptul la somaj?
Multumesc pentru raspunsul complet si exact.
Sotul meu a lucrat in ultimii 2 ani la mai multi angajatori. In anul 2010 a lucrat la 2 angajatori din mai pana la mijlocul lui octombrie. A fost la somaj si cineva de acolo i-a studiat dosarul si i-a spus ca sa nu depuna dosarul ca nu are dreptul sa ia indemnizatia. Este adevarat ?? El a lucrat si vreo 10 luni in 2009. Se incadreaza la indemnizatia de somaj?
Multumesc anticipat pentru raspuns.
Banuiam. Sper ca pana atunci sa plec din tara.
Multumesc de raspuns.
Sunt profesor si am o mare nedumerire. Dpa legea unica a salarizarii voi lua o anumita suma in 2011. Daca imi ridica salariul cu 15 la suta o alta suma. Cum se aplica de fapt legea? Cumva in 2012 se va aplica aceasta lege si in 2011 vom lua numai cu 15 la suta mai mult ?????????????
Răspuns la discuția Are dreptul la somaj tehnic?
Deci patronul plateste din banii lui somajul tehnic? Atunci se explica de ce imi tine sotul in concediu fara plata. Ce ar putea sotul sa faca sa il obtina caci depinde observ in foarte mare parte de patron.
Firma sotului nu mai are sa ii dea de munca. Functioneaza inca. Sotul are dreptul la somaj tehnic? Cum sa procedeze?
Multumesc anticipat pentru ajutor.
Buna ziua,
Am o mare problema . Sotul meu lucreaza in constructii si acum o luna si jumatate patronul l-a chemat si i-a spus sa se duca acasa in concediu fara plata ca il cheama el cand are nevoie. De atata timp stam fara bani. Cum sa procedam? Cumva patronul urmareste sa nu ii dea somaj? Sau ce altceva face? Poate sotul sa ceara intrarea in somaj tehnic si a expirat perioada legala? Ce putem fae? Care sunt drepturile noastre banesti?
Sper ca ma puteti ajuta sa imi rezolz aceste probleme.
Multumesc.