În primul rand trebuie făcută o procura notariala de catre proprietar în favoarea unei persoane care sa se ocupe de formalități la fisc, politie SRPCIV, REMAT.
De preferat ca proprietarul sa se deplaseze la un notariat însoțit de persoana respectiva, se poate deplasa și notarul la azil dar care presupune costuri suplimentare iar nu toți notarii sunt dispuși sa facă astfel de deplasări.
Dacă proprietarul este nedeplasabil singura varianta este deplasarea notarului. O procura costa în jur de 150 lei, depinde și de notariat, se scoate în 3 ex originale, atâtea câte autorități sunt, fisc, remat, politie, la fisc trebuie făcută o copie xerox și se va scrie pe ea "copie certificata cu conformitatea (conform cu originalul)" care va utilizata pentru scoaterea din evidenta fiscala după obținerea certificatului de radiere de la politie.
Apoi se procedează la radiere, se scoate certificat de atestare fiscala, se duce madina la Remat și se obține certificat de distrugere, după care se merge la politie cu certificatul, CIV original, certificat de înmatriculare în original, certificat de radiere în 3 ex., după politie se merge la fisc cu un ex din certificatul de radiere, se completează formularul de scoate din evidenta și cu asta basta.
Pe unde se merge persoana imputernicita notarial trebuie sa aibă procura notariala în original, are timbru sec.
Documentele pentru radiere le găsiți aici
[ link extern ]
Radierea se poate face și online dar trebuie confirmat un cont înregistrat la Srpciv care înseamnă tot deplasare la sediul Srpciv