avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 846 soluții astăzi
Forum Activitate roxanaioana

Activitate roxanaioana

Discuție Indemnizatie
Buna seara.Sunt insarcinata in luna a-V-a si as dori da stiu daca beneficiez de indemnizatie.Sunt angajata din 01.12.2010 primele 6 luni cu doar 4 ore pe zi ,iar din luna a -IV-a pana in luna a-VIII-a a.c. am in fiecare luna 5 zile de C.F.S.iar din luna octombrie sunt in concediu medical.Am inteles de la unele mamici ca daca am cel putin 1 zi C.F.S. nu beneficiez de indemnizatie.Va multumesc.
Buna sera.Tatal meu este nascut in august 1959 si as dori sa stiu daca poate iesi in pensie anticipat.Lucreaza din 1977, 1977-1985grupa 2;1985-1991grupa1 iar din 1991pana in prezent fara grupa.Va multumesc.
Discuție concediu odihna
Buna ziua.Sunt insarcinata si monentan sunt in concediu medical ,dar nu am beneficiat de concediu de odihna in totalitate (doar 15 zile).De cele 5 zile ramase mai pot beneficia ?
in cazul in care angajatorul nu imi acorda concediu fara plata ,ce fac?
Discuție somaj
buna ziua. am o nelamurire. sunt angajata din 11. 2006, am avut probleme cu sarcina iar din 08.2007 am fost in medical pana am nascut ,unde am lucrat s-a inchis iar cand am fost la fortele de munca sa intreb daca beneficiez de somaj mi s-a spus ca nu .pot sa stiu de ce?va multumesc.
Discuție somaj
buna seara momentan sunt in maternitate dar dupa ce mi se termina maternitatea ,nu stiu ce voi face deoarece unde am lucrat s-a inchis(banuiesc ca voi lua somaj)dar am o mare nelamurire . cat am fost in maternitate am inceput o facultate la ID .vreau sa stiu daca in acest caz voi beneficia de somaj .va multumesc.
Răspuns la discuția concediu medical
as dori sa specific ca am fost la spital si au spus ca are de platit o suma de bani pentru ca a fost accident de masina si acestea se platesc ,cu toate ca am dus adeverinta de la locul de munca