avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 920 soluții astăzi
Forum Activitate nancyadina

Activitate nancyadina

Buna ziua,
dupa casatorie eu mi-am pastrat numele de fata ,iar sotul pe al lui si nu avem nume comun de familie. Acum eu as vrea sa iau numele de familie al sotului. Intrebarea mea este daca se poate acest lucru si cat timp ar dura procedura. Va multumesc anticipat.
Buna seara!
Vreau sa va rog a ma indruma cum sa fac lucrurile in mod sigur si legal. Sunt tanar student cu abilitati artistice, iar de curand am inceput sa fac difetite ornamente pentru gradina : pitici de gradina, statuete, ghivece din beton, ghips etc. Nu intentionez sa imi deschid magazin dar as dori sa am posibilitatea de a imi promova produsele pe internet si in targuri. Este necesar infiintarea unui PFA ( neplatitor de tva)? Veniturie obtinute nu or sa fie mari deaceea nu stiu daca merita aceasta investitie.
Este mai simplu devoltarea unui PFA pentru comerciant fara a mentiona faptul ca eu produc respectivele produse?
Ce mi s-ar potri mai bine?
Va multumesc !
Parintii mei au avut 3 copii. In urma decesului tatalui in 1994 s-a facut succesiunea iar partea ce mi-a revenit am cedat-o de buna voie fratelui meu care locuia impreuna cu parintii. In anul 2010 fratele meu a decedat iar in 2011 a decedat si mama. Dupa aceasta, relatiile cu sotia fratelui s-au degradat.
Solicit urmatoarele:
1- Cum sa procedez pentru a imi recupera partea cedata fratelui care intre timp a decedat;
2- Cum sa procedez pentru a imi obtine partea ce mi se cuvine in urma decesului mamei.

Va multumesc!