avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 581 soluții astăzi
Forum Activitate lucic

Activitate lucic

multumesc pentru raspuns

cainele este in locatia de domiciliu al mamei mele
insa in carnetul de sanatate al cainelui, eu fiul sunt proprietarul

Buna ziua
Va rog ca pentru situatia expusa mai jos a imi spuneti cum pot inchide aceasta sesizare/autosesizare. Multumesc
In data de 30.12.2015 seara, mama mea m a anuntat ca a disparut cainele. Aceasta a sesizat la politie in aceeasi zi ca i a fost furat cainele, din curte, un metis ciobanesc carpatin. Nu a depus sesizare scrisa, fiind mai in varsta. Ulterior am discutat cu ea la telefon si cu ofiterul de politie, urmand ca a 2 a zi pe 01.01.2016 sa merg la politie pentru a depune sesizare scrisa.
In data de 01.01.2016 pe la pranz, am sunat la politie deoarece deplasandu ma acasa la mama( din bucuresti in provincie) , am constatat ca era cainele in curte. Astfel mi am dat seama ca de fapt acesta nu a fost furat ci pur si simplu fiind noapte cainele nu a raspuns chemarilor mamei si aceasta sa panicat.
In urma discutiei telefonice cu politia , au mentionat ca trebuie sa merg la ei la sediu pentru a da o declaratie ca a fost gasit cainele. Deplasandu ma la politie, ofiterul de serviciu mi a mentionat ca de fapt nu mai pot declara gasirea cainelui, deoarece desi nu a fost depusa sesizare scrisa, sau sesizat din oficiu cu privire la furt si urmeaza ca dosarul sa fie inaintat pentru solutionare. Mentionez ca la solicitarea mea de a imi comunica nr sesizarii au spus ca fiind srabatoare si zile libere numarul se va da in prima zi lucratoare. De asemenea au mentionat ca in urma inaintarii dosarului pentru solutiobnare, voi fi contactata pentru a furniza alte informatii/declaratii.
Va rog s a imi spuneti daca la solicitarea mea trebuiau sa imi comunice un numar de inregistare al sesizarii/autosesizarii si care sunt pasii de urmat pentru a inchide acest incident de la politie.
Va multumesc pentru raspuns
=D>
Buna ziua
Sunt functionar public si va rog daca se poate un raspuns in legatura cu nelamurirea pe care o am in legatura cu modul de inlocuire de catre un functionar public a sefului de serviciu, in perioada in care acesta este in concediu de odihna.
Conform fisei mele de post (aprobata de Directorul general) eu il inlocuiesc pe seful de serviciu numai pentru o anumita problema de care sunt responsabil in mod curent.
In matricea de inlocuire a sefului de serviciu, se mentioneaza ca acesta este inlocuit, in urmatoarea ordine de catre colegul X, colegul Y si colegul Z( acesta sunt eu).
Intrebarea este daca inlocuirea se efectueaza strict in ordinea mentionata in matricea de inlocuire si este legal si sunt obligat sa il inlocuiesc eu pe seful de serviciu , avand in vedere ca sunt al treilea in matricea de inlocuire( si cel putin unul din cei doi este la serviciu) si la mine este mentionata numai o anumita problema pe care sa il inlocuiesc.
In cazul in care trebuie sa il inlocuiesc este corect sa mi se solicite inlocuirea sefului de serviciu atata timp cat colegul X si /sau colegul Y sunt la serviciu ( se face inlocuirea in ordinea matricei de inlocuire?).
Care este cadrul legal care mentioneaza aceasta inlocuire in ordinea mentionata in matrice a de inlocuire.
Va multumesc anticipat
buna ziua

de curand am vrut sa efectuez analize medicale la o clinica particulara
in urma efectuarii cu mare intarziere a acestora, dupa ce le-am primt am constatat ca au fost mai mult decat incurcate - am solicitat un ip de analiza si am primit un alt tip de analiza, o analiza desi solicitata si platita nu a fost efectuata, nume si cnp gresit etc.

va rog daca puteti sa imi spuneti unde se poate sesiza (cu exceptia opc)faptul ca au fost oferite rezultate ale analizelor mai mult decat ,, incurcate ,,


multumesc

eu in nota nu am vazut un termen de contestare
una din intrebarile puse de mine se referea la termenul de contestare si modul de contestare pe care nu le regasesc in nota(sau poate nu o inteleg eu)
multumesc
nu este de la curtea de conturi
este nota de control a serviciului de control intern al institutiei
nu
si am mentionat in scris pe nota de informare ca nu am primit angajamentul
buna ziua

va rog sa imi acordati sprijin in legatura cu NOTA de mai jos(transcrisa in mail) primita din partea institutiei la care lucrez , in legatura debitul meu fata de institutie.

as dori sa stiu daca aceasta nota prezinta valabilitate in ceea ce priveste continutul ei si avand in cedere ca nu a fost semnata de catre director adjunct.
in cazul in care este valabila care sunt modalitatile de contestare a acesteia.
mentionez ca aceasta nota a avut acelasi numar de inregistrare pentru toti colegii care au primit astfel de note(aproximativ 100)

multumesc anticipat



Bucuresti 05.10.2011

..... Nota de informare

Nr……/12.10.2011

Prin prezenta va aducem la cunostinta ca in conformitate cu nota de control nr. 306/23.07.2009 sunteti debitor fata de institutia noastra cu suma de.....leireprezentand contravaloarea orelor suplimentare pe timpul delegarii, acordate necuvenit in perioada octombrie-decembrie 2008.

Va rugam sa depuneti suma mentionata in termen de 30 zile de la data primirii prezentei la casieria institutiei in baza angajamentului de plata in conformitate cu Codul muncii actualizat art.254 punctul (3), art.256punctul(1), art. 259 integral.

Art. 254
“(3) in situatia in care angajatorul constata ca salariatul sau a provocat o paguba din vina si in legatura cu munca sa , va putea solicita salariatului, printr-o nota de constatare si evaluare a pagubei, recuperarea contravaloriii acsteia, prin acordul partilor, intr-un termen care nu va putea fi mai mic de 30 de zile dav la data comunicarii.”

Art. 256
“(1) salariatul care a incasat de la angajator o suma nedatorata este obligat sa o restitue”

Art. 259
“ in cazul in care acoperirea prejudiciului prin retineri lunare din salariu nu se poate face intr-un termen d maximum 3 ani de la data la care s-a efctuat prima rata de retineri, angajatorul se poate adresa executorului judecatoresc in conditiile Codului de procedura civila.”

Suma datorata se poate restituii in maxim 12 rate lunare, la data dat acordarii drepturilor salariale.

Totodata ve informam ca pentru neachitarea in termen a acestor debite(30 zile de la data scadentei-data acordarii salariului)vi se vor calcula penaliati de intarziere calculate la nivelul coficientului dobanzii de referinta al BNR care este la data de 30.09.2011 de 6.25% pe an respectiv 0.017% pe zi aplicat la suma restanta.

Director general


Director general adjuct
Fara semnatura


Director economic


Director directia juridica

Sef serviciu contabilitate

Intocmit


MULTUMESC

ceea ce ai scris in paranteza este mai mult decat adevarat
multumesc pentru raspuns si kyandrei si lui darie

in cazul in care este asa cum ziceti voi care ar fi prima etapa de urmat pentru punerea in aplicare


nu vreau sa va plictisesc dar trebuie totusi sa va spun ca exista si o NOTA a ministerului agriculturii din data de 17.05.2010 in care se spune:
"Avand in vedere prevederile legii 69/2010, in care , la sectiunea 2, se arata ca totalul cheltuielilor de personal ale bugetului geneeral consolidat nu poate fi majorat pe parcursulanului bugetar......ordonatorii principali de credite au obligatia sa intreprinda masurile necesare pentru indeplinirea tintelor trimestriale si a cheltuielilor totale, propunem ca incepand cu plata lunii mai :
1. ordonatorii de credite din institutiile MADR ........nu vor mai plati sporul pentru conditii deosebite de munca
2. ordonatorii de credite.......vor lua masuri pentru reducerea cheltuielilor de personalcu cel putin 10% pe luna, prin:
- pensionarea persoanelor.......
- interzicerea promovarilor in clasa sau grad profesional si a avansarilor in trepte de salarizare
- etc

atunci sa inteleg ca si aceasta nota pe baza legii 69 nu este in regula la punctul cu avansarea


multumesc

o zi buna