avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1253 soluții astăzi
Forum Activitate Manoliu Eugen

Activitate Manoliu Eugen

Bună ziua .Sunt recăsătorit cu doamnă cu care am convenit să locuim la locuința in care eu sunt proprietar. Doresc să știu dacă după căsătorie are drep de mostenre și actuala soție.
Buna ziua,va rog foarte mult sa ma informati despre urmatoare problema:
Sotia mea doreste sa deschida un mic magazin mixt in curtea noastra si asi dori sa ne informati unde putem gasi legea sau informatia in care sa ne precizeze ce masuri de siguranta se iau la cladirea respectiva.Cladire care se afla in curtea noastra.Va multumesc anticipat
Buna ziua.
Discuție COASIGURAT
Buna ziua,va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema:
Eu sunt asigurat medical la casa de asigurari OPSNAJ,deoarece am fost militar activ,deoarece sotia se afla in intretinerea mea si nu realizeaza alte venituri si nefiind asigurata la nici o casa de asigurari medicale doresc sa fie "coasigurata",la aceiasi casa la care sunt eu,va rog sa imi spuneti ce documente imi trebuiesc pentru a trimite la casa OPSNAJ,pentru a deveni si ea coasigurat pe asigurarea mea.Am cautat si nu am gasit.
Va multumesc anticipat
Răspuns la discuția Recensamant 2011
=D> VA MULTUMESC FOARTE MULT PTR RASPUNSUL DUMNEAVOASTRA.
Sunt pensionar cu pensie de serviciu cu termen indeplinit,va rog s-ami spuneti daca prestez ca recenzor pe timpul recensamantului din octombrie 2011,voi avea probleme cu pensia.Deoarece cei care vor fi recenzori sunt remunerati cu 50roni pe zi. Va multumesc
Discuție DONATIE