Buna ziua,
Va rog sa ma lamuriti asupra urmatoarei situatii: detin un srl(initial srl-debutant, ulterior, dupa 3 ani devenit srl) cu activitate de comert ambulant, deci activitate desfasurata la terti. Sediul social declarat este la adresa de domiciliu, unde proprietar este tatal meu, care avand handicap locomotor gr II accentuat, beneficiaza de scutirea impozitului pe locuinta. Solicit a-mi indica formalitatile ce se impun privind aceasta situatie, atat ce ma vizeaza pe mine ca societate, cat si pe tatal meu, parte din contractul de comodat privind accept sediu firma.
Cu consideratie,
Buna ziua,
va rog sa ma lamuriti asupra unei situatii. Tatal meu are handicap locomotor gr. II accentuat si conform legii 448/2000 beneficiaza de scutirea impozitului pe locuinta, auto etc.
Intrebarea este daca asupra unui teren din alta localitate beneficiaza de aceiasi scutire
Daca se poate sa ma ajutati cu o lamurire; am participat la o expozitie cu marfa lucrata de catre mine, am fost prinsa ca am vandut un produs si mi-a fost confiscata marfa de catre jandarmerie, in baza art. 7, lit b din Lg. 12/1990 si totodata sanctionata cu amenda de 1000 lei, respectiv 500 lei in 48 ore , cf. art2, alin 1 lit. cdin aceiasi lege. Intrebarea mea este daca am vreo sansa de a recupera marfa dupa ce voi plati amenda, dar fara a ajunge in justitie. Cu multumiri,
Pot obtine oare de la Arhivele Nationale o adeverinta cu sporurile de noapte pentru perioada in care tatal meu a lucrat la spitalul Brancovenesc in anii 1973?
Treabuia sa mai precizez, ca urmeaza sa mi se faca o noua angajare la inceputul lunii Septembrie si vroiam sa ma asigur ca fostul angajator a dus la indeplinire incetarea colaborarii. Credeti ca este obligatia mea sa fac acest lucru?
Multumiri pentru raspuns si va rog sa-mi precizati , fara a lua in calcul a doua varianta expusa de Dvs, adresarea la instanta de judecata considerand-o mult prea dura, daca sesizarea consta intr-o cerere scrisa adresata ITM sau exista un departament in cadrul ITM unde ma pot informa, pe baza datelor de identificare ale angajatorului, asupra modificarilor aduse de acesta contractului meu.
In urma incetarii activitatii, la cerere, cum procedez daca angajatorul nu mi-a eliberat nici o dovada( decizie de incetare vizata de ITM), sustinand ca a suspendat activitatea si trimitandu-ma la ITM daca doresc vreo dovada. Ma gandeam ca ma pot adresa la ITM cu copie dupa contractul de munca pentru a avea referinte asupra numarului de dosar si nume inspector. Precizez ca nu am nici copie dupa cererea mea de incetare aprobata de societate. Ma puteti sfatui altfel?
Ma speriati Dle. Sad! Si eu am un SRL D nou infiintat, dar nu mi se par restrictiile si obligatiile cu mult diferite de un alt SRL. In afara de limitarea CAEN-ului pana la 5 grupe, plata contributiilor in max 45 zile de la scadenta, declararea la OTIMMC...de alte rigurozitati nu cunosc. Luminati-ma va rog. Multumiri