nikoleta_steliana
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
La multi ani cu sanatate si multe realizari!
Va rog frumos, de ce toate mail-urile de la dvs imi intra in Spam ?
Am gresit eu ceva in setari sau e ceva din setarile Dvs ?
Multumesc anticipat ptr raspuns!
Cu deosebit respect,
N.Carjaliu
Va rog din tot sufletul sa ma lamuriti, cat se poate, intr-o problema mai delicata:
- am stagiul total de cotizare 37 ani 11 luni 28 zile
- am intrat la pensie medicala la 59 ani 7 luni 20 zile
- sunt barbat, data nasterii 11 august 1953
- nr puncte realizate 37.52789 indice de corectie 1.06
- punctaj mediu anual 1.13656, din care aferent ind de corectie 0,06433
- valoare punct pensie 762.10
Am inteles ca voi iesi la limita de varsta la 65 de ani.
Pensia la limita de varsta poate fi mai mica decat cea actuala de boala ?
Acum am 984 lei. V-as fi foarte recunoscator,ptr raspuns, ptr ca ma macina gandul ca nu cumva pensia ptr limita de varsta sa fie mai mica decat cea actuala. Va multumesc anticipat ptr raspuns!
Cu respect, C.Ristea
Buna ziua!
Dupa accidentul nefericit de la Colectiv, s-a modificat intreaga modalitate de a face revizia la instalatia comuna de gaze la bloc. Astfel, orice firma contactata a solicitat administratiei blocului:
1.Documentatia tehnica a instalatiei comune de gaze
2.Existenta in fiecare apart. a unei elctrovalve si a unui senzor de gaze.
Cum cred ca se intampla in toate blocurile vechi, nu avem in apart. electrovalva si senzor, motiv ptr. care firma cere montarea imediata a acestora, contra cost , bineinteles. Suma aferenta montarii lor este 300 roni. Firma chiar accepta plata esalonat, in 3, chiar 4 rate.
Chiar este obligatoriu sa montam aceste piese?
Revizia trecuta expira pe 18 februarie 2016 si deja am primit instiintarea de la gaze. Peste intretinerile de iarna cum am putea adauga sume asa de mari ptr montarea elctrovalvei si a senzorului de gaze?
Plus ca mi se pare ciudat de ce firmele fac contract cu asociatia ptr montarea acestora si nu cu fiecare proprietar. Dumnealor motiveaza ca revizia la partea comuna cere existenta acestor piese, acestea neexistand, nu se face revizia la partea comuna!
Ptr documentatia tehnica deja am fost la inceputul lunii la Distrigaz - GDF Suez, (ca suntem din Bucuresti, sectr 4) si nu am primit inca nimic
Oameni buni, ce facem?
Chiar ne vor opri gazele fiindca nu avem electrovalva si senzor?
Multumesc anticipat oricui imi va raspunde si-mi va da un sfat!
Presed.Asoc.propr.
Va rog frumos ajutati-ma cat mai repede cu putinta! Avem voie in sedinta de Comitet Executiv, sa majoram salariul admistratorei si a femeii de servici, ptr ca de foarte mult timp, dumnealor lucreaza sub salariul minim pe economie, ba sa fim drepti, au activitate si in zilele de sarbatoare, pentru ca sunt vecinele noastre.
Administratora incaseaza la orice ora (rezonabila) si in orice zi, nerefuzand niciodata pe nimeni. Are program la casierie de 2 ori pe saptamana, dar in Registrul de casa exista incasari aproape in fiecare zi, mai ales sambata si duminica pentru ca atunci oamenii sunt mai mult acasa. Femeia de servici scoate gunoiul de 2 ori pe zi, chiar si in zile de sarbatoare, ca sa nu se infunde cu gunoi tubulatura.
In Bugetul pe anul acesta , la AGP reconvocata, s-a omis sa se treaca in procesul verbal aceasta marire. In L 230 se stipuleaza ca ,,CE decide asupra acordarii unor drepturi banesti membrilor asoc de propr. care desfasoara activitati folositoare acesteia, in limita bugetului de venituri si cheltuieli...."
Intrebarea mea este daca in sedinta de CE putem adopta marirea salariului la salariul mediu pe economie. Femeile sunt angajate cu contract individual de munca , dna inspector itm care face salarizarea si depune d112 poate rectifica vectorul fiscal, poate rectifica d112 si spune ca ar fi legal sa se mareasca salariile doar prin sedinta de CE.
Cum intotdeauna cand avem nelamuriri, apelam la Dvs, va rugam ajutati-ne si de data aceasta!
Mentionam ca pana acum admin avea sal.net de 500 lei ptr un bloc cu 10 etaje si 130 apart, dna avand si cursuri si atestat . Dansa face si contabilitatea , incaseaza si plateste Iar femeia de servici scoate si tomberoanele pe langa curatenie.
In speranta unui ajutor, de fapt ca intotdeauna, multumesc anticipat.
Presed. Asoc. Ctin Iacob
Multumesc frumos ptr raspunsuri! Eu, fiind din garda veche, chiar am un jurnal al tuturor reparatiilor, pe fiecare scara, asta asa...in caz de carcoteli...sa raspund repede, fara cautari, diverselor intrebari si mai ales sa tin cat de cat un echilibru al sumelor investite ptr reparatii la fiecare scara. E plictisitor...dar s-a dovedit a fi foarte util uneori.
Inca o data, multumesc ptr ajutor!
Buna seara,
Sunt presedinte de bloc si am avut astazi o nelamurire. S-a spart o scurgere de bai (wc) in subsolul blocului.Am ales dintre 3 firme pe cea care ne-a cerut pret mai mic ptr reparatie si am facut reparatia. Instalatorul este pfa .A cumparat materialele pe CIF-ul asociatiei, a adus factura , chitanta , totul ca si in alte dati. Omul mi-a zis ca daca in viitor vreu sa mai lucrez cu dansul sa inchei un contract de mentenanta, fara nici o plata fixa lunar, iar plata reparatiei sau avariei sa fie negociata atunci, pe loc.Asociatia are doar ,,obligatia" de a-l solicita primul pe dansul, in cazul unei lucrari. Nimeni nu mi-a mai solicitat asa ceva! Omul ne-a lasat cu plata manoperei in 2 transe, ceea ce nu toti instalatorii accepta! Ce ma sfatuiti, este legal sa incheiem acest contract cu acest pfa?
In contract nu se stipuleaza nici o suma de plata lunar, deci nu poate fi considerat un contract de ,,service" ca la lift, de exemplu. Multumesc anticipat ptr raspuns.
Buna ziua, Si la sector 4 ni s-a cerut aceeasi chestie. Este anevoios sa luam iar semnaturi de la toti proprietarii, unii chiar nedorind sa ne dea iarasi datele din buletin, dar este necesar, ca poate si-au schimbat buletinele! O noua harababura si oamenii sunt in majoritatea cazurilor reticenti, nu cumva comitetul asta sa faca vreo nefacuta! Si noi suntem curiosi daca este legal si unde scrie asta. Multumim anticipat!
Buna seara!
Inca o data va solicit ajutorul : in Adunare Generala Reconvocata s-a hotarat ca rata lunara din contractul de esalonare al datoriilor catre RADET sa fie repartizata in mod egal tuturor apartam din bloc. Cei cu centrala termica de apart au facut deja contestatie ca nu vor sa participe la plata fiindca sunt debransati total de la RADET, neinteresandu-i utilitatile pe care acesta le furnizeaza , respectiv apa calda si caldura. Oamenii platesc caldura partilor comune si toate reparatiile .
Ce raspuns sa le dau in calitatea mea de presedinte?
Datoriile catre RADET sunt ,,istorice" iar dansii au centrale de 3 ani.
Avem procese pe rol cu restantierii...dar se deruleaza cu viteza melcului!
Suntem intr-un mare impas!
Multumesc anticipat ptr raspuns!
Cu profund respect,
I. Ctin.
Multumesc frumos ptr raspuns si ptr rabdare!
Inca o data sa fiti sanatosi toata echipa si sa ne intalnim aici...multi ani de acum incolo!
Tot respectul si mii de multumiri!