avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 785 soluții astăzi
Forum Activitate raduta

Activitate raduta

Bună ziua . Lucrez ca AG securitate într un magazin și i cursul zilei de ieri am fost înjurat, amenințat, și lovit de o persoana de etnie . Am sunat la politie și am fost întrebat dacă persoana mai este acolo răspunsul fiind negativ iar doamna dispecer mi a recomandat sa vin a doua zii la politie pentru o plângere penala. Ca dovada nu am decât 10 secunde în care sunt amenințat fără sa se vadă fata și camerele din unitate . Sunt suficiente dovezi ? Dacă fac plangere penala e posibil sa câștig? Menționez ca e o persoana care ma agresează de .ai mult timp.
Multumesc
Buna seara
Pana la data de 31 dec am fost în concediu medical astăzi suntem în 3 și nu am fost chemat la serviciu. Șefu vrea sa ma nute la alt obiectiv și cred ca nu știe cum sa facă. Este normal sa nu încep munca după concediu medical? Și dacă nu ce trebuie făcut? Multumesc
Discuție citatie
buna ziua lucrez la o firma de paza si in urma cu aprox un an am prins un hot mai precis pe colegul lui pentru ca erau doi cel care a furat a reusit sa scape dar el complicele a fost prins am chemat politia si a fost dus la sectie dupa care sau intors pentru a da si eu o declaratie . furtul s a vazut clar si pe camere dar la momentul acela nimeni nu a facut o copie si s a sters automat. acum dupa un an am primit o citatie in calitate de martor pentru fondul furt calificat art209 ce trebuie sa fac care e rolul meu si ce se intampla daca nu merg adica politia nu a fost interesata de filmare si acum incearca sa faca rost de declaratii va multumesc
Răspuns la discuția buna ziua -- furt magazine
sal catalin
dupa parerea mea ai nevoie de o pauza
Discuție furt
buna seara