Am solicitat ca sumele sa fie actualizate cu rata inflatiei, dar am primit doar suma inscrisa in tabelul de creante din cadrul dosarului de insolventa, unde banuiesc ca erau trecute doar valorile restante fara a fi mentionate alte aspecte.
Sa astept sa fie redeschis dosarul meu, ca practic asta ar trebui sa urmeze, deoarece nu mai este in vigoare motivul suspendarii, sau trebuie facute alte demersuri ?
Multumesc !
Referitor: Creante salariale - procedura de insolventa solutionata dupa 18 ani
Buna ziua,
As avea rugamintea daca poate cineva sa ma ajute cu un raspuns !
Acum 17 ani, pentru obtinerea drepturilor banesti, am dat in judecata societatea la care am lucrat. Dosarul nu a fost inca finalizat. La toate termenele de judecata stabilite, instanta a dispus suspendarea acestuia, pana la solutionarea dosarului de insolventa al societatii. Ultimul, se pare ca a fost solutionat in acest an. Drept urmare, am primit sumele cuvenite acum 18 ani, fara a fi actualizate cu rata inflatiei, astfel incat salariile restante pentru 6 luni, de acum 18 ani, sunt azi cuantificate ca o pensie medie, bani care mi-au intrat in cont.
Se mai poate face ceva pentru actualizarea acestei sume ? Exista vreun termen de respectat ? Unde si cui trebuie sa ma adresez ? Mai exista vreo sansa de recuperare, sau am ratat-o ???
Va multumesc anticipat pentru un eventual raspuns !
O zi frumoasa !
Buna ziua,
As dori, daca se poate sa-mi spuna cineva care este perioada de valabilitate a unui Referat Medical (Anexa 2), necesar la Comisia de Expertiza a Capacitatii de Munca ?
Va multumesc anticipat pentru un eventual raspuns !
Buna ziua,
Codul fiscal, sau orice act normativ in vigoare, prevede scutire la plata TVA aferenta redeventei unui contract de concesionare a serviciului de întreţinere a cimitirelor publice umane ?
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns cat mai urgent
Va doresc o zi minunata :)
Va multumesc mult, mi-ati fost de un real folos
Va doresc o zi minunata :)
O firma nou infiintata (caz concret, infiintata acum o luna), participa la o procedura de achizitie publica si depune garantia de participare in cuantum de 50%.
Prin ce document ar putea fi concretizata dovada incadrarii in IMM ?
Mentionez ca este depus Certificatul constatator emis de ONRC, din care rezulta ca firma este infiintata in luna august 2013, are un salariat, motiv pentru care nu are rost sa mai discutam despre cifra de afaceri sau active totale ...
Celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala sunt indeplinite prin sustinerea acordata de catre un tert sustinator.
Ar mai fi necesare alte clarificari ? ? ?
Exista vreo prevedere legislativa prin care se impune un astfel de document, sau se prevede undeva ca firmele nou infiintate beneficiaza de reducerile prevazute la art.16 din L346 privind IMM-urile ?
Un OFERTANT are calitatea de IMM, dovedita prin documente, iar in cadrul procedurii de atribuire este impusa cerinta valorica privind cifra de afaceri.
- Ofertantul opteaza pentru indeplinirea cerintei prin sustinerea acordata de catre un TERT sustinator, depunand Angajamentul privind sustinerea acordata;
- Documentele depuse de tertul sustinator sunt cele referitoare la neancadrarea in prevederile art 180 si 181 din OUG 34/2006 si declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006, conform celor impuse de legislatie.
In situatia mai sus mentionata, avand in vedere ca cerinta valorica privind cifra de afaceri poate fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator, conform Ordinului 509/2011, se poate lua in considerare faptul ca “intreprinderile mici şi mijlocii beneficiază de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garanţia pentru participare şi de garanţia de bună execuţie, cerute în achiziţiile publice de produse, lucrări şi servicii”, conform art.16 alin (2) din Legea 346/2004, privind intreprinderile mici si mijlocii ?
Daca DA, nu ar trebui solicitate documente privind calitatea de IMM a tertului sustinator, avand in vedere faptul ca DOAR IMM-urile beneficiaza de aceasta prevedere legislativa ? ? ?
Daca NU, argumentati.
Rog urgent o opinie.
Va multumesc si va doresc o zi buna !
Chiar nu ma poate ajuta nimeni ??
Oare sunt prea multe detalii sau ... nu ajung informatiile ?
Va rog sa-mi dati macar o idee - Multumesc mult !
Conform art 78 din OUG 34/2006, raspunsulrile la clarificari, insotite de intrebarile aferente, obligatoriu trebuie aduse la cunostinta tuturor operatorilor interesati, fara a se dezvalui identitatea celui care a solicitat clarificarile.
Aceasta se face prin crearea unui fisier electronic la care se va asigura accesul direct si nerestrictionat, in mod similar cu accesul la documentatia de atribuire, respectiv prin publicarea acestuia in SEAP (temei:art 32 din OUG 34/2006).
Este singura obligatie legala privind acest aspect, dar, pentru indeplinirea unei obligatii morale, va sfatuiesc sa transmiteti un raspuns si operatorului economic solicitant, avand in vedere ca este o solicitare adresata autoritatii contractante si care necesita un raspuns direct.
Va recomand sa transmiteti si solicitantului, acelasi raspuns publicat in SEAP.
O zi buna :)