avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 965 soluții astăzi
Forum Activitate StefanR

Activitate StefanR

Discuție Nume de firma
Ce se poate intampla in urmatoarea situatie:

Am inregistrat o firma cu numele "fch investment" spre exemplu
Am promovat "fch", iar apoi am descoperit o firma cu 15 ani mai batrana care se cheama chiar "fch" si are un domeniu de activitate inrudit (aceasta firma se afla in comunitatea europeana). Mentionez ca la momentul actual nu este marca inregistrata iar chiar daca domeniile sunt inrudite, practic fac chestii diferite.

Mentiune: "fch investment" este o firma imaginara dar care respecta tiparul problemei (primul cuvant nu inseamna nimic, dar poate fi un acronim la multe chestii)
Răspuns la discuția Angajare contabil
Acesta a fost probabil unul dintre cele mai exacte raspunsuri primite pe avocatnet pana acum. Multumesc
Buna seara,

Am infiintat o societate noua (sunt total incepator in acest domeniu dar dornic de cunoastere).
Am discutat cu un contabil si urmeaza sa se ocupe el de contabilitatea mea.
Intrebarile:
1) Exista acte la care ar trebui sa-i refuz accesul?
2) Exista acte la care nu ar trebui sa-l las sa-si faca copii?
3) Ar trebui sa-i pun la dispozitie o stampila pe care sa o ia cu dansul? In acest caz exista vre-un proces verbal anume?
4) Mai exista ceva ce ar trebui sa stiu?

Va multumesc anticipat si as aprecia mult raspunsurile concise la obiecte.
Rezolvarea gasita:
Contract de comodat intre mine (persoana fizica) si firma mea, legalizat la notar ca cei de la finante sa nu aiba ce comenta.
Apropo am mers in 7 birouri la finante pentru a cauta o solutie (oameni foarte de treaba, cel putin cu mine) dar nimeni nu mi-a putut da o solutie exacta si nimeni nu mi-a zis cum ar fi trebuit sa fac de la bun inceput corect.