Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Dvs platiti. Tot ce intra la servicii...sunt pentru ca dvs sa puteti folosi bunurile respective.
Fondul de rulment este al proprietarului.
''..restul cheltuielilor referitoare la "cenzori, gospodarire, contributii salarii etc., cine le suporta? Eu sau proprietarul? ...tot dvs. Astea reprezinta o parte din lista de intretinere.
Doar daca nu ati stabilit altfel cu proprietarul.
Da...pe numar de persoane este salubriatea,sunt gazele...daca nu sunt centrale sau contoare proprii, lumina pe scara...putine.
Cereti explicatii in scris, de la presedinte. Sa va dea numar de inregistrare la cerere.
'' . Prin urmare niciun angajat al spatiului comercial nu foloseste scara, curatenia facuta pe scara, iluminat, liftul, etc''...toate astea sunt cheltuieli pe cota parte.
Fondul de rulment este pentru plata facturilor de la utilitati. Factura vine in ianuarie (de ex) pentru consumul din decembrie. Si, in general, tot in inauarie are termen de plata. Administratorul o pune la plata in listele lunii februarie...pana recupereaza banii pentru factura de la proprietari, plateste din fondul de rulment.