avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1029 soluții astăzi
Forum Activitate marynuksavu

Activitate marynuksavu

am depus o documentatie pentru obtinerea unei autorizatii de construire in data de 29.12.2014, iar in data de 30.12.2014 imi expira certificatul de urbanism.Acum primesc notificare pentru obtinerea unui nou certificat de urbanism deoarece nu mi se poate elibera autorizatia de construire pe baza unui certificat de urbanism expirat.Cand am depus documentatia el era inca in valabilitate chiar si pentru o zi. Ce sa fac acum?
Anul trecut, mai precis pe 16.04.2013 am depus la Judecatorie o contestatie la executare pentru :AGENŢIA NAŢIONALÃ DE ADMINISTRARE FISCALÃ prin Direcţia Generală Finanţe Publice- Prahova, CONTESTAŢIE LA EXECUTARE emisă în temeiul art 399 - Cod de procedură civilă alin 3, solicitandu-va ca in baza art. 403 alin. 1 Cod procedura civila sa se dispuna, cu plata unei cautiuni si SUSPENDAREA EXECUTARII SILITE pana la solutionarea prezentei contestatii. Acum am constatat ca (nici pana in prezent nu am primit termen) contestatia este formulata cu invocare vechiului cod de procedura civila. Mentionez faptul ca am primit acum o comunicare pentru plata taxei de timbru.Intrebarea mea este daca mai am vreo sansa sau platesc taxa degeaba...#-o
În data de 12.02.2013 am primit de la Direcţia Generală Finanţe Publice- Prahova, Administratia Finantelor Publice a Comunei Brazi doua decizii de plată nr.6594 din 01.07.2012 cu suma de 900 lei si respectiv 295133490287 din 31.12.2012 au fost trimise in data de 06.02.2013 si 07.02.2013 cu suma de 63 lei.Deoarece in aceste decizii de impunere nu se explica concret de unde provin sumele respective am depus o CONTESTATIE la Administratia Finantelor Publice Brazi cu nr.9614/ 20.02.2013. Pentru aceasta contestatie nu am primit raspuns in termenul legal de 30 zile, dar in data de 09.04 2013 primesc atat o somatie de plata cu nr. 295130023255797/27.03.2013 pentru suma de 1 leu cat şi un titlu executoriu 295130014275652/27.03.2013 pentru aceeaşi sumă, dar si o instiintare de poprire cu nr.1021866/01.04.2013 pentru suma de 831 lei.Aceste sume vin din anul 2001-2003 cand am avut autorizatie de meserie, si ar reprezenta CASS neachitat la data respectiva,am mers la Directia de Sanatate si am constatat ca acolo sunt 2 titluri executorii unul din 2006 si altul din 2008 dar pe care eu nu le-am primit(cum se poate dovedi ca le-am primit????)daca eu nu le am si ce sa fac in situatia de fata.
În data de 12.02.2013 am primit de la Direcţia Generală Finanţe Publice- Prahova, Administratia Finantelor Publice a Comunei Brazi doua decizii de plată:
- nr.6594 din 01.07.2012 cu suma de 900 lei;
- nr. 295133490287 din 31.12.2012 cu suma de 63 lei;
Ambele decizii au fost trimise conform stampilei de pe plic in data de 06.02.2013 si 07.02.2013. Deoarece in aceste decizii de impunere nu se explica concret de unde provin sumele respective am depus o CONTESTATIE la Administratia Finantelor Publice Brazi cu nr.9614/ 20.02.2013 pentru aceasta neprimind raspuns in termenul legal de 30 zile.
În data de 09.04 2013 primesc
- somatie de plata cu nr. 295130023255797/27.03.2013 pentru suma de 1 leu
- titlu executoriu 295130014275652/27.03.2013 pentru aceeaşi sumă,
- instiintare de poprire cu nr.1021866/01.04.2013 pentru suma de 831 lei.
Totodata, prin titlul executoriu nr. 295130014275652/27.03.2013 DGFP- Administratia Finantelor Publice a Comunei Brazi mă anunţă că “a expirat scadenţa/termenul de plată al obligaţiilor fiscale înscrise în documentul prin care s-a evidentiat ” suma de plată” prevazuta in decizia nr.6594/2001,insa de aceasta data suma difera si nu este 900 lei ci 1 leu, iar instiintarea de poprire are la baza “titlu executoriu” nr.116/03.01.2006.
ce sa fac in situatia asta dupa 13 ani?
In data de 12.02.2013 gasesc in cutia postala doua plicuri in care erau 2 decizii desi au ca date nr dosar: 6594din 01.07.2012 si respectiv 295133490287 din 31.12.2012 au fost trimise in data de 06.02.2013 si 07.02.2013( vezi data postei de unde a plecat) .cod-111- Contributii de sanatate- 900 lei si cod 111- cotributii de sanatate -63 lei. nimic altceva de unde provin sumele si din ce an.
Deoarece din anul 2003 mai exact din data de 02.04.2003 autorizatia nr.13331/1998 - a fost retrasa si anulata prin Dispozitia nr.93/2003 a Primarului comunei Paulesti, iar eu nu am mai realizat venituri decat din salarii nu vad de ce ar trebui sa primesc aceste decizii dupa 10 ani.Este strigator la cer ceea ce se intampla in tara noastra acum.
Discuție pensie de urmas
fina mea a decedat in varsta de 38 ani a de decedat in data de 02.08.2012,nu a fost pensionara dar a beneficiat de un ajutor de handicap.Are aproximativ 8 ani vechime in campul muncii. Intrebarea mea este daca fiicele ei in varsta de 16 ani si 6 ani pot beneficia depensie de urmas.
doresc sa infiintez o firma neplatitoare de tva si nu stiu exact de unde sa incep.ce acte imi trebuie?
din iunie 2009 lucrez la o firma de constructii de atunci si pana in prezent nu am beneficiat de CO si nici de alte drepturi in afara salariului am contract de munca,dar nu ma incalzeste cu nimic.In data de 18.02.2011 in timp ce ne deplasam catre locul de munca din Baneasa, str. Stejarilor (cartierul residential) cu mijlocul de transport al societatii sau al patronului PH-15-MYM am fost inplicati intr-un accident de circulatie, in urma caruia 2 colegi au fost transportati la Spitalul Elias din bucuresti, iar subsemnatul la rugamintea patronului am mers cu masina avariata la SC RAD CAR BUCOV,iar dupa aceea impreuna cu sotia mea m-am deplasat la SPITALUL JUDETEAN PLOIESTI sectia UPU deoarece acuzam dureri mari in zona toracica.In urma investigatiilor mi s-a comunicat faptul ca am contuzie toracica stg. si mi s-a recomandat repaus si 5 zile CM. In momentul in care am dat certificatul medical patronului l-a aruncat in torpedoul masinii si nici macar nu l-a luat in consideratie neplatindu-mi zilele in care am stat in CM si deci nu l- a inregistrat la CASS Pra hova. Mentionez de asemeni faptul ca in microbuz eram 18 persoane din care decat 5 persoane lucreaza cu contract de munca restul fiind angajate fara acte legale. Acum fiindca mi-am cerut drepturile mele legale mi-a comunicat ca nu mai are nevoie de mine, dar nu mi-a dat decizia de incetare a raporturilor de munca ca sa am dreptul la ajutor de somaj, spunandu-mi ca nu-mi poate da somaj ca pe postul meu numai poate angaja pe nimeni. In situatia de fata eu ce as putea face? Din iunie 2009 pana in prezent nu am semnat niciodata un STAT DE PLATA ci pur si simplu banii mi-au fost dati dintr-un “carnetel”.
De la data in care m-am angajat si pana in prezent nu am beneficiat de concediu de odihna deoarece patronul nu a vrut sa-mi acorde, daca am solicitat 3 zile in vara anului trecut dumnealui mi-a oprit bani pe aceste zile. Se lucreaza precum in sclavie aproape fara repaus si ziua nu este de 8 ore ci 11 sau 12 ore si se lucreaza si sambata tot atatea ore.
Răspuns la discuția Reincadrarea este corecta?
nu l-a asta ma-am referit, ci la faptul ca mutandu-ma de la o institutie la alta mi s-a diminuat salariul.Dupa taiere am 830 lei, iar duap ce am fost mutata prin desfiintarea institutiei am ajuns la 672 lei.Cred ca incadrarea a fost proasta deoarece nu trebuia asistent 3 ci asistent 1 si astfel incadrarea era apropiata de 830 lei.#-o
Răspuns la discuția Reincadrarea este corecta?
alte sporuri nu am mai avut in anul 2010.