avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 984 soluții astăzi
Forum Activitate Yraa

Activitate Yraa

Răspuns la discuția taxa de poluare
eu nu am platit acea taxa, am actionat in instantza sa-mi imatriculez masina fara sa platesc taxa si am castigat, pe mine ma intereseaza ce trebuie sa fac dupa ce vine hotararea acasa unde va mai trebui sa merg k sa o imatriculez
Discuție taxa de poluare
Buna ziua am si eu niste nelamuriri, am avut de curand un proces pentru taxa de poluare, pe care l-am castigat, m-ar interesa urmatorii pasi pe care trebuie sa ii fac dupa ce imi vine acasa decizia tribunalului
cum se pedepseste hartuirea pe internet prin calomiii directe si mesaje private? cum trebuie procedat ?
Buna ziua am si eu o intrebare , pot beneficia de ajutorul de somaj daca inca sunt studenta si nu gasesc un loc de munca?
Buna am o problema , doresc a-mi schimba numele de familie , mentionez ca am 19 ani si primesc lunar pensie alimentara de la tatal meu , doresc a-mi schimba numele lui de familie cu al bunici mele din partea mamei , pot face asta fara a avea probleme cu pensia alimentare adica sa o primesc in continuare?
Buna, sunt studenta in anul 1 la facultate de stat (cu plata) , tatal meu in prezent imi trimite o pensie alimentara de 156LEI lunar insa pot depune o actiune pentru majorarea acestei sume la salariu mediu pe economie? Deoarece nevoile mele sunt mai mari?
Buna , am si eu o problema am imprumutat din mila unui prieten o suma considerabila de bani , a trecut o luna si acesta a cam uitat de bani cum pot actiona pentru recuperarea lor ??/ mentionez ca nu am chitanta pentru acei bani
Buna, sunt studenta in primul an la facultate de stat , mentionez ca sunt la taxa, pensia alimentara de care beneficiam in urma unei hotarari este de 156ron conform legi 1/4 din venit .
Tatal meu in urma cu 4 luni a intrat in somaj , el beneficiaza de acest ajutor insa eu nu mi-am mai primit pensia alimintara pe motiv ca detine credite la banci . Este normal?