avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 498 soluții astăzi
Forum Activitate elabina

Activitate elabina

Am lucat in acest an doar pana la sfarsitul lui mai,incepand cu luna iunie sunt in concediu medical de sarcina.Normal aveam dreptul la 21 de zile acum cu concediu medical mai pot avea acele 21 de zile de concediu odihna?
Multumesc ptr raspuns.O zi buna tuturor.
Va rog sa imi spuneti si mie cat va fi indemnizatia ptr cresterea a 2 gemeni?
Sunt insarcinata in 8 saptamani sarcina gemelara.Momentan sunt in concediu medical dupa 4 zile de spitalizare.La sfarsitul lunii lui iunie trebuie sa plec in italia ptr ca barbatul meu lucreaza acolo.Intrebarea mea este mai pot beneficia de concediu de maternitate daca voi pleca?In rom am salar de 5 mil iar barbatul meu vrea sa renunte la italia ca sa imi fie aproape dar asa noi vom pierde financiar.Ce ma sfatuiti sa fac ptr binele familie mele?
Buna seara.Si eu am incredintarea minorei pe cale de ordonanta si am sunat la politia de frontiera si mi-a zis k imi trebuie o alta sentinta in care sa specifice ca pot iesi cu minora din tara. D- ul Marafx,spuneti-mi ati iesit cu copilul din tara?Astept si raspunsul la intrebarile puse de d-ul avocat.
Răspuns la discuția detinere ilegala de acte
Vecinul nu este de gasit.Pe perioada verii sta mai mult la tara.
Răspuns la discuția detinere ilegala de acte
Hotararea este legalizata si cu titlu executoriu,dar probabil imi va cere o suma de bani executorul.Nu imi permit sa-l platesc,dar as putea cere ajutorul politiei?Sau as putea sa fac o plangere la politie pentru ca de fapt sotul meu avand o suma imprumutata de la un vecin a dat acele acte ca garantie pana ii va achita suma respectiva.Deci ce este de facut in acest caz?