Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna- ziua!
Cumnatul meu este deplasat cu serviciul in alt judet,nu are asigurare si este internat pt 3 zile.Daca sora mea il trece ca si coasigurat , va mai plati spitalizarea ?
Ce acte sunt necesare pt a-l trece ca si coasigurat?
Va multumesc!:)
Buna !
Am infiintat si eu de curand o ii, tot nepl. de tva.
Ceea ce pot sa va spun e ca va trebuie neaparat un registru inventar ,un registru intrari iesiri,receptii marfa,(optional),si casa de marcat,mai bine va luati decat sa primiti ulterior amenda de la fisc.
In ceea ce privesc autorizatiile,va trebuie de la primarie si alta pt activitatea care o desfasurati.
Chitantier si facturier va trebuie in cazul in care emiteti facturi clientilor (sume mari) dar nu neaparat,sau colaborati cu alte firme.
Succes in activitate !
Buna-ziua !
As dorii sa-mi spuneti cum inchid un srl. sau suspend, daca in decurs de 2 ani nu am depus bilanturi si nici nu am platit forfetar, nu am platit si depus nimic.
Am inteles ca firma se inchide de la sine in 3 ani daca nu depui nimic.
Mentionez ca firma a fost infiintata in 2008 iar acum mi-am facut un II.
Va rog frumos sa-mi dati un raspuns. Multumesc !#-o
Buna!
Sunt administrator al unei II(interprindere individuala) si as dorii sa-mi spuneti daca trebuie sa-mi fac angajare,daca tot eu sunt si vanzator?:(
Multumesc pt. raspuns,dar mie mi s-a cerut azi de la Directia Sanitar Veterinara codul 4778,pt.a-mi da autorizatie! Ce parere aveti?
Am sa vand mai ales concentrate si furaje pt. animale,nu numai pt, cele de companie.