avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 537 soluții astăzi
Forum Activitate claudiamary

Activitate claudiamary

Bună ziua!
Lucrez ca functionar public,într-o instituție publică într-o comuna ,angajatorul(primarul) a acordat la 4 angajati voucher de vacanta pe anul în curs respectiv 2024 iar pentru restul angajaților nu vrea sa le dea pe motive politice .
Întrebarea mea este cum as putea beneficia de acest drept care mi se cuvine?
Buna ziua,am lucrat 5 luni intr.o multinationala dupa care am intrerupt contractul de munca din motive personale dupa 4 luni m.am intors la vechiul loc de munca ,intrebarea mea este am dreptul la concediul medical platit daca am 2 luni de cand m.am intors la munca si intre timp am ceva probleme de sanatate. Va multumesc!
Răspuns la discuția Studii superioare
Bugetar,functionar pubic.
Daca nu sunt incadrata pe studii superioare desi le-am absolvit cu diploma de licenta si lucrez in acelas domeniu cu studiile finalizate ,imi puteti spune care este calea legala sa imi fie recunoscute studiile?
Buna ziua, as dori sa stiu daca am lucrat 4 ore sambata cum se acorda liber pentru recuperarea orelor lucrate ,mai exact cat timp? Adica am lucrat 4 ore am dreptul la tot atatea ore de liber platit ?Avand in vedere ca lucrez intr-o primarie si nu se platesc orele suplimentare si in weekend.
Va multumesc!
Răspuns la discuția Concurs referent II studii medii