avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 505 soluții astăzi
Forum Activitate gege38

Activitate gege38

Nu neaparat...
Răspuns la discuția Transfer functionar public
In nici un caz. Din doua motive: transferul la cerere se poate face numai intre institutii de acelasi nivel, respectiv, de la local la local, central la central (vezi art. 90, alin. 5) din Legea nr. 188/1999 (5) Transferul la cerere se face într-o funcţie publică de aceeaşi categorie, clasă şi grad profesional sau într-o funcţie publică de nivel inferior, în urma aprobării cererii de transfer a funcţionarului public de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice la care se solicită transferul. În acest caz, transferul poate avea loc numai între autorităţi sau instituţii publice din administraţia publică centrală, între autorităţi administrative autonome ori, după caz, între autorităţi sau instituţii publice din administraţia publică locală.)
Asta s-ar putea rezolva printr-un transfer in interesul serviciului.
Dar mai exista problema ca de pe o functie de executie nu te poti transfera pe o functie de conducere, secretarul fiind o functie de conducere.
Va puteti transfera cu transfer in interesul serviciului (asta implicand si acordul conducatorului de unde plecati) pe o functie de executie si apoi sa dati concurs pe functia de secretar scos la concurs ca functie unica.
Daca nu reduceti posturile vacante si e musai sa reduceti unul dintre cele 2 posturi de conducere, este absolut legal. Dar trebuie sa fundamentati foarte bine de ce il reduceti pe primul si nu pe al doilea. Cel care se reduce se transforma in executie intr-o functie corespunzatoare studiilor si vechimii in specialitate si i se va da salariul corezpunzator functiei de conducere pana la sf anului 2013.
Răspuns la discuția OUG 77/2013
La art. 1, alin. (2), lit. (a), acea diferenta se face intre posturile prevazute in anexa 1 din OUG 63/2010 (nu scrie nicaieri anexa 1 la prezenta ordonanta) si posturile ocupate. Daca aceasta diferenta este mai mica decat numarul prevazut in anexa 1 la OUG 77/2013 nu reduceti nici un post vacant. Daca diferenta este mai mare, reduceti posturile ca sa ajungeti la un numar de posturi vacante egal cu cel din anexa 1 la OUG 77/2013.
Anexa 1 din OUG 77/2013 nu arata numarul de posturi corespunzator pentru o anumita structura, ci se foloseste doar pentru aplicarea acestei exceptii de la lit. a). Dupa cum scrie mai jos, aceasta anexa nu modifica numarul de posturi prevazut in OUG 63/2010.
In cazul dvs, care nu aveti posturi vacante, nu trebuie sa va mai bateti capul. E clar ca nu se reduce nici unul, deoarece scrie clar ca se reduc doar posturile vacante cu anumite exceptii.
Cred ca ar trebui sa va raportati la ce v-a comunicat Prefectura. Desi, daca e sa aplici exact ce scrie la ordonanta, puteti sa va raportati si la numarul maxim.
Vedeti care este mai favorabila. :)
La art. 1, alin. (2), lit. (a), acea diferenta se face intre posturile prevazute in anexa 1 din OUG 63/2010 (nu scrie nicaieri anexa 1 la prezenta ordonanta) si posturile ocupate. Daca aceasta diferenta este mai mica decat numarul prevazut in anexa 1 la OUG 77/2013 nu reduceti nici un post vacant. Daca diferenta este mai mare, reduceti posturile ca sa ajungeti la un numar de posturi vacante egal cu cel din anexa 1 la OUG 77/2013.
Anexa 1 din OUG 77/2013 nu arata numarul de posturi corespunzator pentru o anumita structura, ci se foloseste doar pentru aplicarea acestei exceptii de la lit. a), cum arata si titlul anexei. Dupa cum scrie mai jos, aceasta anexa nu modifica numarul de posturi prevazut in OUG 63/2010.
Răspuns la discuția APLICARE OG 77/2013
La art. 1, alin. (2), lit. (a), acea diferenta se face intre posturile prevazute in anexa 1 din OUG 63/2010 (nu scrie nicaieri anexa 1 la prezenta ordonanta) si posturile ocupate. Daca aceasta diferenta este mai mica decat numarul prevazut in anexa 1 la OUG 77/2013 nu reduceti nici un post vacant. Daca diferenta este mai mare, reduceti posturile ca sa ajungeti la un numar de posturi vacante egal cu cel din anexa 1 la OUG 77/2013.
Anexa 1 din OUG 77/2013 nu arata numarul de posturi corespunzator pentru o anumita structura, ci se foloseste doar pentru aplicarea acestei exceptii de la lit. a). Dupa cum scrie mai jos, aceasta anexa nu modifica numarul de posturi prevazut in OUG 63/2010.
SI eu am avut aceeasi nelamurire. Se pare ca asa este, ziua de 30 aprilie se ponteaza ca lucratoare si 5 mai nelucratoare, pentru ca softul de la ANAF nu permite schimbarea numarului de zile lucratoare. Daca nu se trece asa apare eroare la declaratia 112.
Avand in vedere ca exista un soft unitar atat pentru privat cat si pentru bugetari, se lasa aacelasi numar de zile lucratoare pentru ambele.
Avand in vedere ca prin hotarare de guvern ziua de 30 aprilie 2012 a fost declarata ca zi nelucratoare, cum se va trece aceasta in pontaj, cu 0 sau cu 8 ore, respectiv cum se va trece ziua de 5 mai cand se va recupera ziua de 30 aprilie?

Multumesc pentru raspunsuri!
Prezentarea situatiei: prin hotararea comisiei pentru evaluarea persoanelor cu handicap din X [oras], mama mea a fost declarata cu handicap grav, gradul I, avand Alzheimer. Din data de 1 martie 2009 i-am mutat dosarul de la X [oras] in Y [oras] [Editat] . Am primit o adresa de la Directia de Asistenta si protectie Sociala cum ca cu data de 1 martie mama nu va mai figura la X.
In noiembrie 2009 mama mea a decedat, am instiintat DGASPC Y [Editat] de acest fapt si s-au sistat prestatiile sociale de care beneficia.
Saptamana trecuta ma suna o doamna de la DGASPC X [oras] care-mi spune ca pentru ca eu, ca fiica, nu am anuntat directia ca mama a fost mutata la Y [oras], ei au livrat pe card in continuare indemnizatia de persoana de handicap de la 01.03.2009 pana in prezent. Ca atare, eu ar trebui sa platesc in jur de 9000 de lei. Pe cardul mamei pe care nu l-am inchis (nu stiam ca trebuie sa fac acest lucru in mod expres), sunt in jur de 4000 de lei, pe care eu nu pot sa-i scot deoarece trebuie sa fac succesiune si nici cei care i-au livrat nu pot sa-i ia inapoi.
Intrebarea mea este: eu am o adresa din partea unei directii de protectie sociala care se pare ca tine de municipiu, e in subordinea Consiliului Local X [oras], prin care mi se confirma ca mama nu mai este in evidenta lor. Nu trebuiau acestia sa-i anunte pe cei de directia generala judeteana de acest lucru?
SI alta intrebare: care ar fi termenul de prescriptie in acest caz si unde as putea gasi acest lucru?