Va multumesc pentru raspuns. Am nevoie insa de indrumare pentru ceea ce se poate face din punct de vedere legal. Daca aveam parteneri de dialog la nivel de vecini si presedinte asociatie de proprietari situatia era rezolvata. Din pacate unii oameni nu au iesit inca din pesteri…iar infiltratia aceea existenta de ani de zile ce a distrus deja plafonul la apartamentul se deasupra mea unde nu locuieste nimeni cu siguranta afecteaza structura de rezistenta a blocului.
Adam Grecu a scris:
De multe ori, atat conducerea as. prop., cat si administratorii sunt pusi in fata acestor chestiuni.
In primul rand, aceste probleme trebuie rezolvate intre vecini, pentru ca undeva, la un etaj superior este o defectiune.
Oamenii de buna credinta, verifica si fac o constatare simpla - defectiunea este pe instalatia sa sau, asa cum afirma @latka, defectiunea poate provine de la instalatia comuna.
Acum, este lesne de inteles ca daca defectiunea este a proprietarului, acesta trebuie sa i-a masuri rapide de reparare si eventual se intelege cu vecinii asupra pagubelor produse; daca defectiunea este pe partea comuna, se anunta si as. prop. - poate chiar administratorul, care constata si trebuie urgent sa i-a masuri de remediere a defectiunii, cat si a pagubelor colaterale.
In topicul de fata, am inteles ca vecinul cu defectiunea nu a permis accesul presedintelui sa faca verificarea, adica, cumva si-a facut datoria
Sigur, in acest caz sunt aplicate prev. L196/2018, art. 31(2), insa presedintele nu poate face mai mult. Ca acesta a pus cerere dvs. la avizier, nu stiu la ce s-a gandit, probabil ca o sa-l "stimuleze" pe vecinul de la etajul 5, dar nu cred ca si-a depasit atributiunile ref. la protectia datelor cu caracter personal - fie vorba intre noi...
Mai mult, lasati sa se "rezolve" situatia, daca vecinul de la 5 nu remediaza si pagubele produse locuintei dvs., lasati firma de asigurari sa-si faca treaba.