avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 541 soluții astăzi
Forum Activitate carmen17

Activitate carmen17

da aveti si dumneavoastra dreptate dar asa ceva numai la noi se poate intampla. La orele 14,oo , ora inceperii interviului persoana cealalta avea obligatia sa fie prezenta , la orele 15 cand a inceput practic interviul ( caci m-au tinut o ora in asteptare) am fost dusa intr-o sala impreuna cu comisia si a inceput interviul si contracandidatul meu nu era nici la acea ora prezent. Totusi chiar nu pot face nimic in aceasta privinta??? martori sunt persoanele care l-au dus in sala de interviu , care pot spune ora la care s-a prezentat.....daca intr-adevar s-a prezentat. Este cert ca a avut un tratament preferential , fiind asteptat si primit la proba de interviu. Am facut contestatie la proba orala pt. ca si-au batut joc punandu-mi intrebari care nu erau relevante pt a demonstra competenta mea pe acel post si am mentionat faptul ca celalalt contracandidat nu era prezent la ora inceperii interviului , ora publicata in monitorul oficial dar mi-au respins contestatia bineinteles. Ce as putea face, pentru ca nu pot accepta astfel de proceduri care nu trebuie practicate!
As dori o parere de la cine are cunostinta de un caz similar...
Am participat la un concurs pentru ocuparea unei functii pb, am fost singura care a promovat proba scrisa, iar unul din candidatii care nu a promovat proba scrisa a facut contestatie si a primit 22 de puncte in plus si a fost declarat admils la proba scrisa impreuna cu mine, dar la proba de interviu la ora publicata in monitorul oficial pentru sustinerea interviului am fost singura prezenta si am sustinut interviul. A doua zi am sunat pentru rezultate si mi s-a spus de catre secretarul comisiei ca am fost amandoi admisi desi eu nu mi-am vazut contracandidatul nici la ora inceperii interviului cat si la ora finalizarii interviului, raspunsul dat de secretarul comisiei fiind : contracandidatul meu a sustinut proba de interviu dupa ce am plecat eu de la interviu, mentionez faptul ca persoana nu se afla in Bucuresti , locul sustinerii interviului si ca a venit cu avionul. E posibil asa ceva? doua ore cat am stat eu la interviu , eu nu l-am vazut , el nefiind prezent, apoi aflu ca s-a prezentat si el....candva...bineinteles ca persoana in cauza a primit postul in urma interviului, avand punctaj mai mare decat mine. Vreau sa atac la sectia de contencios nerespectarea procedurii de concurs( HG 611 din 2008). Ma puteti ajuta cu niste sfaturi? E normal sa se intample asa? Am sanse?
Multumesc anticipat!
Buna ziua,
Ma poate ajuta cineva cu o informatie? Dispozitia ca act administrativ, poate fi emisa de un functionar public care este numit pe perioada temporara pe functia de conducere, director executiv, prin dispozitie de delegare de atributii, sau o conditie primordiala e titulatura pe post obtinuta prin concurs pentru a avea acest drept de a emite dispozitii intr-o institutie publica?!
Multumesc anticipat celor care ma vor ajuta cu aceasta informatie!!
Buna Ziua,

am si eu o speta si daca ma poate ajuta cineva as fi recunoascatoare!!!
cativa directori de institutii publice au infiintat o asociatie in scopul imbunatatirii activitatii acelor institutii , deci asociatia isi desfasoara activitatea in interesul acelor institutii publice.
Cotizatia fiecarui membru poate fi platita de institutia publica? Ordonanta 26/2000 nu specifica nimic dar daca directorul institutiei care este membru in acea asociatie si activitatea asociatiei priveste imbunatatirea serviciilor institutiei nu este legal ca acea cotizatie sa fie platita de institutie? intr-adevar ordonanta nu specifica... va rog mult un raspuns
multumesc, pt raspuns
Consiliul judetean a incheiat un contract cu o firma privind inchirierea unei suprafete de terasa care era bun al acestuia, si colecta lunar o chirie, intre timp Consiliul Judetean a dat printr-o hotarare darea in administrare a spatiului unei institutii dar contractul initial incheiat nu s-a modificat in urma acelei hotarari, continuand sa ia chiria chiar daca a dat in administrarea altei institutii cladirea. Acum acea institutie care e noul administrator al imobilului vrea sa preia acel contract cu firma respectiva ca sa incaseze chiria. Firma sustine ca printr-un act aditional putem modifica contractul cu noul administrator(institutia publica) in locul Consiliului Judetean si perioada . Intrebarea mea este daca se poate printr-un act aditional sa se schimbe una din parti (ca sa nu se mai incheie alt contract) si daca administratorul (institutia publica) poate fi parte in acel contract in urma hotararii prin care a primit in administrare bunul?
daca ma poate ajuta cineva cu o informatie as fi recunoscatoare...
a fost incheiat un contract de inchiriere intre doua parti A si B pe o perioada de 10 ani, iar intre timp una dintre parti A a dat printr-o hotarare de administrare spatiul unei alte parti C desi contractul a continuat asa cum a fost incheiat initial A colectand chiria. B a facut inainte de expirare o notificare in scris catre C care este acum noul administrator al spatiului ca doreste sa incheie act aditional la contractul vechi incheiat cu A prin care sa prelungeasca iar contractul pe o perioada de 10 ani si prin care sa se mai schimbe de asemenea partile in contract adica C in loc de A. Se poate schimba prin act aditional una din partile contractului de inchiriere,???? mentionez inca odata ca A a dat printr-o hotarare darea in administrare a bunului lui C.
Răspuns la discuția reincadrare 2011
multumesc , asa m-am gandit si eu dar speram sa fie o portita:))
da si eu am citit dar cum am precizat domeniul nostru de activitate este Evidenta Persoanelor si Stare Civila, deci si prin urmare e vorba de o mostenire vacanta unde Statul are drept succesoral prin Ministerul de Finante si nicidecum prin Directia de Evidenta a Persoanelor nu?!!! o eroare dupa cum mi-a fost precizat de judecatoare.



buna ziua, ma poate ajuta si pe mine cineva cu informatii va rog??? problema este urmatoarea, lucrez intr-o institutie publica , functia consilier, grad profesional superior, gradatia 5 din luna august 2010 si in momentul de fata de la 1 ianuarie 2011 sunt platita la nivelul functiei de consilier , superior treapta 3 desi nu mai exista treptele de slarizare. Nu trebuia sa mi se transforme si mie nivelul de salarizare?