avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 108 soluții astăzi
Forum Activitate ionelbarus

Activitate ionelbarus

Buna ziua. In prezent sunt pensionar medical, grupa a doua. Perioada cat beneficiez de pensionarea medicală se ia in calcul la stabilirea pensiei de drept si in ce condiții? Care este baza legala? Multumesc!
Buna ziua. Tata doreste sa transfere dreptul sau de proprietate a cotei cei revive asupra tuturor bunurilor pe care le are, atat comune cat si proprii, mamei mele, iar ea sa fie stapana de drept numai dupa moartea sa. Cum trebuie sa procedeze.? Care este cea mai economica forma de transfer?
Discuție Neplata salariu
Lucrez la o firma de callcenter si de circa 6 luni de zile nu am primit salariul. Cum trebuie sa procedez?
Din punct de vedere legal daca fratele de tata cere in instanta ca toate cheltuielile sa fie suportate de ceilalti frati, ar fi posibil?
Tata cand s-a casatorit cu mama avea un copil. Dupa casatorie au mai rezultat doi copii. Tata a murit pe front iar mama a primit o suprafata de teren drept ajutor de vaduva de razboi. In 1990 am primit un titlu de proprietate pe numele celor 3 frati cu toata suprafata de teren. Cand sa impartim terenul, fratele de tata nu a fost de acord cu impartirea in mod egal, el sustinand ca 65% din suprafata ii revine lui ca si mostenire de la tatal sau iar restul sa se imparta in mod egal la 3. Noi nu am fost de acord, iar el a deschis proces. In prima faza am fost citati la un mediator, dar din motive obiective, nici eu si nici fratele de mama nu am putut fi prezenti. Dosarul s-a mutat la judecatorie unde in urma probelor administrate instanta a hotarat ca numai 25% din suprafata ii revine fratelui de tata restul fiind impartit in mod egal la 3. Cheltuielile de mediator, expertul care a impartuit terenul au fost suportate de fratele de tata. Deasemenea a avut si aparator. Intrebarea mea este aceste cheltuieli cum vor fi impartite?