Contractul de telefonie mobila este inregistrat pe un PFA pe care-l am (sa-mi mai decontez din cheltuieli) asa ca nu pot sa apelez la Protectia Consumatorilor.
7. Nu am achitat pe ultima factura aceste cheltuieli suplimentare de la Orange si acum sunt somat prin SMS-uri de la Orange ca voi plati penalitati.
Pot sa ma folosesc de adresele de mail a persoanelor fizice/juridice publicate pe anumite site-uri ( ex: site-ul universitatilor, baroului, spitalelor, cabinetelor) pentru a promova un produs/serviciu, fara sa am probleme din punct de vedere legal? Multumumesc.
Legea nr 365/2002
[...]
Art 6, comunicarile comerciale
(1) Efectuarea de comunicari comerciale prin posta electronica este interzisa, cu exceptia cazului in care destinatarul si-a exprimat in prealabil consimtamantul expres pentru a primi asemenea comunicari.
Mi-au fost sustrase si puse pe net o serie de poze intime care nu au fost niciodata menite sa fie facute publice.
@cga43
Buna dimineata,
Pai de ce nu spui asa de la bun inceput?! Nu era mai simplu sa avem citatele astea de la bun inceput?
Nu trebuie sa te superi pe mine, dar modul de prezentare al informatiilor pina acum, nu indica decit o opinie personala.
Ramine insa problema cealalta, o obligatie de plata odata constituita, ramine valida atita timp cit intr-un fel sau altul nu este stinsa, fie prin plata, fie prin anularea ei (de catre operator, in instanta, etc).
@cga43
Ca acesta are sau nu dreptate, sau ca sunt si eu la fel de indignat, asta e o alta problema, dar pina nu o rezolvi, alt operator nu isi asuma riscul sa te primeasca.
Atita timp cit ti-ai indeplinit indatoririle la vechiul operator, nimeni nu te impiedica sa te portezi.
Art.8. – (1) La primirea unei cereri de portare a numărului în condiţiile art.7 alin.(5),
furnizorul donor va răspunde operatorului bazei de date administrative centralizate, care va
transmite răspunsul furnizorului acceptor. Refuzul cererii de portare va fi justificat în
conformitate cu prevederile alin.(2).
(2) Furnizorul donor poate refuza realizarea portării numărului în următoarele cazuri:
a) cererea nu este completă sau este completată în mod eronat;
b) datele de identificare ale abonatului sunt incorecte sau nu corespund cu numărul a
cărui portare se solicită;
c) furnizorul donor nu furnizează servicii prin intermediul numărului respectiv;
d) numărul nu face parte din blocurile de numere care pot fi portate;
e) au fost primite mai multe cereri de portare pentru acelaşi număr;
f) în cazul numerelor utilizate pentru furnizarea de servicii de telefonie mobilă, cartela SIM
sau terminalul CDMA sunt declarate pierdute ori furate;
g) în cazul numerelor utilizate pentru furnizarea de servicii de telefonie mobilă pentru care
plata apelurilor se realizează în avans, de la numărul respectiv nu a fost originat şi la numărul respectiv nu a fost primit nici un apel;
h) din motive legate de apărarea naţională, siguranţa naţională sau ordinea publică.
(3) Nu pot constitui motive de refuz al cererii de portare a numărului:
a) existenţa unor datorii ale abonatului către furnizorul donor;
b) existenţa unei durate minime de încheiere a contractului;
c) suspendarea furnizării serviciului prin intermediul numărului respectiv.
Si da, contractul poate fi denuntat. Insa numai dupa ce ti-ai achitat obligatiile.
Eu m-am portat la un alt operator de telefonie, iar operatiunea de portare s-a facut dupa ce a fost achitata ultima factura. Se pare ca e o intelegere intre operatorii de telefonie.