Buna seara.
Am achitat catre o reprezentanta auto suma de 6500 lei, reprezentand contract de reparatii. Dupa aceste reparatii, am mers cu masina 15 km si s-a defectat din nou. Reprezentanta nu-si asuma vina proastei lucrari
M-au anuntat si au emis un nou deviz de reparatii, iar suma necesara ar fi acum de 2400 euro, din care sustin ei 675 euro + tva.
Imi poate spune cineva ,va rog, daca platesc si cei 1600 de euro si apelez ulterior la un avocat, pot recupera banii in Instanta?
As vrea sa ridic masina de acolo reparata, dupa care sa recuperez banii.
Mentionez ca am facut sesizare si la ANPC-ul din orasul in care este reprezentanta, dar nu au cerut expertiza tehnica, le-a impus celor din service doar sa nu-mi mai puna manopera la o noua reparatie
Multumesc
Buna ziua.
Acum două luni am lăsat mașina la Târgu Mureș pentru reparații. Când am mers să o ridic, nu am apucat sa merg decât 14 kilometri cu ea, după care s-a defectat. Au trimis cei din reprezentanța platforma, iar la reconstituire au găsit un piston defect.
Când am lăsat inițial auto pentru reparații, mi-au scris cum că " pentru o verificare completă trebuie dată jos chiulasa", iar înainte de a recepționa mașina mi-au scris că " partea inferioara a motorului nu a fost afectată".
Acum, după ce au găsit jocul acela la piston, dumnealor îmi spun că trebuie să plătesc o noua constatare și piesele ce trebuiesc schimbate.
Deci, am achitat 6500 Ron degeaba in prima reparație!
Am apelat la ANPC, încă nu au trimis un răspuns oficial, dar au spus că au luat legătura cu cei de la Ford , iar aceștia ar fi lucrat după reperele date de producător.
As dori să știu ce pași trebuiesc urmați pentru a ajunge in Instanta, aici la București. Consider că cei de la Ford nu au verificat cum trebuie autoturismul, dar banii i-au încasat.
Va mulțumesc pentru sfaturi.
Salutare. Luna trecuta (28.08.2017) am lasat auto Ford la o reprezentanta din Mures, cauza fiind o defectiune aparuta la acesta venind spre Bucuresti.
Ulterior, pe email am primit un deviz si o oferta de reparatie. Mai exact, distributia a fost deplasata de la punct , iar pentru o reparatie completa, trebuia si chiulasa data jos, plus o multitudine de alte piese.
Le-am dat acceptul pentru investigatii si reparatii, iar pe 19.09.2017 am fost chemat la Tg. Mures sa ridic masina. Am facut actele necesare, am platit factura( 6500 ron), si zic sa plec spre casa.
Dar, surpriza!! Dupa aprox. 15 km, de sub capota se aude un tacanit puternic! Opresc masina si ii sun pe cei de la service, iar ei trimit o platforma (care ajunge dupa o ora). La prima vedere, imi spun ca piesele montate de ei nu au nicio problema! Sunt astfel nevoit sa ma intorc la Bucuresti, tot cu autocarul, deci bani si timp pierdut!
A doua zi imi dau mail cum ca un piston are joc, iar reparatia acestuia sau alte defectiuni trebuie sa le platesc!! Mentionez ca atunci cand au ''disecat'' motorul, acestia mi-au spus ca ''partea inferioara a motorului nu este afectata''!!
Am luat legatura si cu directorul general si mi-a spus acelasi lucru!
Ca un mic amanunt: i-am rugat prin email pe cei de la service sa arunce o punga cu fructe din masina ca sa nu se strice cat timp lucreaza la ea, dar cand am ajuns sa ridic masina, aceasta era plina de musculite si un lichid urat mirositor scurs pe pres! Stiu, e vina mea, pentru ca trebuia sa le iau cu mine cand am predat masina, dar si aici se vede o superficialitate cu care am fost tratat.
Daca cineva a patit ceva asemanator, ma poate sfatui in vreun fel??
Multumesc