avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 515 soluții astăzi
Forum Activitate andreima

Activitate andreima

Nu ma refer sa nu platesc, ci sa fiu impozitata la venitul pe care il castig, care e mult mai mic de 750 lei,
Buna ziua, am un pfa, veniturile realizate nu sunt in fiecare luna si nu depasesc 6000 lei pe an.
In acelasi timp sunt student si am si o pensie de urmas.
Pana anul acesta plateam contributia la sanatate la venitul castigat, insa anul acesta ma obliga sa platesc la venitul minim pe economie. 750 lei.
Ca sa dau un exemplu anul acesta am declarat ca am sa castig 1000 lei din care 500 de lei cheltuieli deductibile. In urma deciziei de impune mi sa calculat 492 Lei sanatatea si 80 Lei impozit pe venit.
Exista o lege cu privire la plata contributiei la sanatate pentru cei care au si pensie de urmas??
Răspuns la discuția Returnare produs
Prietenul meu mi-a cumparat o pereche de ghete in valoare de 300 lei, si s-au dezlipit dupa prima purtare.
Oricum am fost astazi la magazinul respectiv cu legea consumatorului tiparita si mi-au returnat banii.
Buna ziua,
Am primit cadou o pereche de papuci de la un magazin. Papucii sunt de o marca nemteasca de calitate. Papucii nu sunt comozi, ma doare talpa. Am fost la interval de 2 ore inapoi la magazin si am dorit sa mi se returneze banii pentru a nu erau conformi cu sloganul firmei "antistres". Vanzatoare mi-a spus ca papucii sunt buni, insa am eu picior sensibil si mi-a schimbat papucii cu acelasi model. In momentul schimbarii nu mi-a mai dat garantia. Dupa prima purtare papucii s-au dezlipit, se cunoaste ca au fost lipiti cu prelandez si ma dor foarte tare talpile de la ei.:sorry:
Am vreo sansa sa imi iau banii fara a face reclamatie la opc?
Răspuns la discuția Pfa reducere impozit?
Asta inseamna ca nu pot primi nici o deducere la impozit daca am persoane in intretinere?