Am îndeplinit fucţia de director al unei instituţii publice autofinanţate; timp in care Inspectoratul Teritorial de Muncă a amendat instituţia cu 2000 lei. Am făcut plângere contravenţională, iar Judecătoria a programat procesul pentru mâine (28.09). Între timp (de la data depunerii plângerii) mi-am dat demisia din funcţia de director, iar Ministerul mi-a trimis încetarea totală a CIM - ului, fără rămânerea pe vreo funcţie de execuţie în instituţia respectivă şi fără a nominaliza pe cineva căruia să-i predau documentele şi ştampila unităţii. Între timp mi-am găsit altundeva de lucru, iar documentele instituţiei şi stampila le-am încuiat într-un dulap din instituţia respectivă.
Intrebarea mea este: ce obligaţie am eu mâine la Judecătorie, mă prezint cu demisia şi ordinul de incetare CIM şi explic situaţia, având in vedere că plângerea este depusă de mine; totodată mai pot să-mi fac o delegaţie emisă de instituţia respectivă pentru a o putea reprezenta în instanţă? Nu ştiu cum să procedez şi mă gândesc să nu mi se impute mie amenda.
În urma demisiei din functia de director a unei institutii publice autofinantate am primit un ordin al ministrului prin care inceta CIM ( eu voiam sa rămân pe un post de executie, dar in cerere nu am cerut acest lucru, prin ordinul ministrului incetându-mi CIM-ul). In acest ordin nu mi s-a comunicat cui să predau documentele institutiei, stampila, registrele, etc. Am plecat din cadrul institutiei, asteptand ca Ministerul să comunice o adresa prin care sa desemneze o persoana căreia să îi predau documentele, stampila, registrele etc., acestea fiind in acest timp incuiate intr-un dulap in sediul instituţiei.
Ce sa fac? Nu trebuia sa primesc odata cu incetarea CIM-ului si o adresa in care sa fie numita persoana careia sa îi predau? Avand in vedere ca trebuie depuse Declaraţiile fiscale, trebuie facuta salarizarea etc, si multe altele, eu ce am de făcut, având în vedere că intre timp m-am incadrat in alta parte??????
am depus cerere de demisie din functia de director, fara a cere ramanerea in functia de consilier (am crezut ca se subintelege), și mi-a venit ordin de incetare a CIM-ului, fara preaviz, fara a mi se spune cui sa predau actele, stampila unitatii. Ce sa fac? Avand in vedere ca este facuta sesizare la Parchet si Politie, cui sa Las actele institutiei? E corect ca ordinul sa vina pe fax? Am vreo sansa sa contest ordinul, avand in vedere ca acesta este semnat de ministru?
dar livezile nu se declara la apia de la un minim de 10 ari?
un funcționar contractual în instituții publice autofinanțate poate primi salariu în funcție de câți bani aduce în unitate? sau trebuie respectat obligatoriu grila de salarizare?Dacă sunt 3 funcționari contractuali care pe hârtie au același salariu ( pp.1200 lei), iar unul dintre ei aduce venituri de 5000 lei într-o luna, cum sa primeasca același salariu cu celalat care aduce 200 lei într-o lună? nu este vreo reglementare să primeasca salariul în funcție de cat venit aduce?
cum se intocmeste statul de functii pentru personalul contractual?
Cum se incadrează în categorie,clasă, grad şi gradaţii?
Cum se stabileşte salariul personalului contractual, cum aleg o treapta de mijloc intre minim si maxim (vorbind de anexa Vb/1 din Ordonanţa 10)?