avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 934 soluții astăzi
Forum Activitate cristinasta

Activitate cristinasta

Buna ziua, dintr-o regretabila eroare, de care mi-am dat seama de curand, in D 112, la impozit, am declarat mai mult decat am platit la trezorerie, desi corect este cum am platit. Am observat, dealtfel, ca greseala s-a intamplat odata cu declaratia lunii mai anul curent, cand salariul s-a majorat la 1250 lei, mai precis din cauza deducerii personale, pe care am lasat-o 250 lei in formula de calcul din statul de plata, in loc de 300 lei. Bineinteles urmatoarea declaratie o voi depune corect, dar ce pot face mai departe la ANAF??? Nu stiu care este procedura de rectificare. Multumesc oricui ma poate ajuta cu un sfat!
Răspuns la discuția Transfer date Revisal
multumesc freeelis pentru ajutor, voi incerca asa cum mi-ai scris! si imi cer scuze pentru faptul ca am scris "omformatiile" in loc de "informatiile"!
Buna ziua, am si eu o intrebare din pdv tehnic, cum as putea sa fac, si anume-
am instalat Revisalul pe calculatorul de birou si tot de acolo am transmis ultimile inregistrari, respectiv atunci cand s-au transmis maririle de salariu minim pe economie. Mi-am cumparat un laptop si vreau sa transfer datele din calculatorul de birou pe laptop, cu tot cu inregistrarile pe care le are, aici ma refer la istoric salariat s.a.m.d. Nu stiu cum sa fac, pentru ca inteleg ca, Revisalul il pot descarca in laptop, dar omformatiile???????! Ma poate ajuta cineva cu un sfat, ceva? Poate nu inteleg eu anumite chestii!!!!??? Multumesc pentru raspunsuri oricui imi este de ajutor!
Buna ziua, sunt un presedinte de asociatie de proprietari si am o problema, as vrea va rog un sfat:
administratora mea este angajata cu contract de munca din anul 2005 cu un salariu brut de 1000 lei. De atunci si pana in prezent nu am mai putut sa-i cresc salariu, datorita faptului ca la adunarile generale ale asociatiei nu ne-am putut intelege asupra acestui lucru, doamna in cauza muncind destul de mult si fiind foarte corecta. In contractul de munca nu am specificat nimic la adaugare de sporuri, gandindu-ma la alte sporuri care nu erau necesare, neluand in calcul sporul de vechime in munca, avand in prezent 9 (noua) ani vechime numai la asociatie. Cum pot sa-i acord spor de vechime si in ce cuantum procentual la salariul brut, in conditiile in care mai am un salariat, respectiv femeia de serviciu, fiind necalificata si fiind cu salariu minim pe economie, legea ma obliga sa-l cresc de cate ori se da ordonanta de urgenta de la guvern, ajungandu-se in situatia in care femeia de serviciu sa aiba acelasi salariu cu administratora?
BUNA SEARA AM SI EU O PROBLEMA:
AM INTELES CA DETERMINAREA SET PENTRU APARTAMENTELE FARA REPARTITOARE ESTE OBLIGATORIE CONFORM UNUI ORDIN NUSTIUCARE. OK. IN BLOCUL NOSTRU UNII VOR SA FACA DETERMINARE UNII NU VOR. PANA LA URMA VOR FACE TOTI. VOM VEDEA!!!! PROBLEMA ESTE URMATOAREA: CE BAZA LEGALA AVEM CA ATUNCI CAND VA VENI FACTURA DE CALDURA, ADMINISTRATORUL SA CALCULEZE PENTRU FIECARE APARTAMENT IN PARTE IN FUNCTIE DE SET CHIAR DACA NU AVEM REPARTITOARE, PENTRU CA SE VOR GASI CATIVA CARE AU MAI MULTE CALORIFERE IN CASA SI NU VOR SA-SI FACA DETERMINAREA, CARE VOR RECLAMA ACEST LUCRU "CA NU ESTE LEGAL , CA O FO CA O PATI". MENTIONEZ CA NU AM PRIMIT DESTULE LAMURIRI NICI DE LA UNIUNEA ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI SI NICI DE LA FURNIZORUL DE CALDURA. EU CRED CA NICI EI NU SUNT DESTUL DE LAMURITI IN ACESTA PRIVINTA. ASTEPT RASPUNS DE LA CINE MA POATE AJUTA IN ACEASTA PRIVINTA SI II MULTUMESC ANTICIPAT!!!
Discuție REVISAL
Buna ziua. Asociatia de proprietari a carei presedinta sunt are doi salariati ci CIM. Nu am transmis niciodata Revisal la ITM si as vrea sa-l transmit sa intru si cu acest lucru in legalitate. Mentionez ca contractele sunt inregistrate legal la ITM, ca depun lunar D112 prin portalul ANAF dar nu am completat si nu am depus Revisal nicodata. Acum l-am completat (sper ca bine si corect!!!!!!!!) si vreau sa-l depun (am parola luata de la ITM!), dar nu stiu daca exista vreun termen. Va rog daca se poate sa ma indrume cineva. Multumesc anticipat!
Buna ziua. Am si eu o problema: la cererea unui proprietar am intocmit un tabel nominal cu proprietarii unei scari de bloc (19 apartamente) prin care le ceream acordul sau dezacacordul privind intreruperea furnizarii agentului termic in zilele in care temperatura afara depaseste 15 grade, intre orele 8.00-19.00. Majoritatea au fost de acord, avand in vedere faptul ca gigacaloria este foarte scumpa si vremea de afara nu mai este chiar asa de rece, iar furnizorul de agent termic nu a intrerupt inca furnizarea de caldura. Mentionez ca blocul este contorizat in sistem centralizat. Intrebare: pot face acest lucru eu ca presedinte avand acordul majoritatii proprietarilor? Incalc vreo lege care nu-mi permite acest lucru? Trebuie sa opreasca caldura o persoana musai autorizata?
multumesc doamnei elga50 =D> pt raspunsul oferit si as vrea sa mai spun sau mai bine zis sa intreb ceva: aceeasi proprietari care ma sacaie de ceva timp#-o cu repartitoarele sustin ca este ilegala montarea de repartitoare pe scara, ca trebuie sa fie neaparat un procent de 80% ca sa fie luate in considerare (in conditiile in care pe o scara de 19 ap, au ramas contorizate cu repartitoare doar 12), ca in ord 255 si 233 nu scrie nicaieri ca daca ramane si un singur repartitor si acela trebuie luat in considerare....
chiar nu stiu ce sa mai fac!!!!!!!! va rog sa ma consiliati daca se poate!!!!!:((
in alta ordine de idei as vrea sa intreb daca cineva a transmis on line D112 cu succes si care sunt pasii de urmat, pt ca eu ma chinui de doua luni sa o transmit si nu pot in conditiile in care am reusit sa completez f bine d112 cu toate ca am 2 angajati cu contract de munca si presedintele cu mandat, iar cenzorul cu conventie civila. am cumparat si certificat digital. multumesc anticipat celor care ma vor ajuta si ma vor lamuri. o zi buna!
buna seara! as vrea sa pun o intrebare in legatura cu controversatul ordin 343/2010 al anrsc si anume:proprietarii unei scari din asociatia pe care o conduc imi reclama faptul ca nu se mai intruneste majoritatea de 80% de care a fost nevoie la incheierea contractului cu o firma de montat repatitoare, si ca atare 4 sau cinci dintre ei imi cer sa reziliez contractul cu firma de repatitoare, si ca ei nu platesc costurile repartitorului comun, ca ord 343 este scos de firma de repartitoare si ca nu este valabil si asa mai departe.....va rog sa ma sfatuiti cum sa-i lamuresc si daca pot rezilia contractul, mai ales ca pe scara sunt cel putin 12 apartamente cu repartitoare ai caror proprietari nu au nimic de comentat. as vrea mai multe informatii daca se poate pt ca in ultimul timp nu am mai avut timp sa ma pun la curent cu nici o noutate. va multumesc si astept raspuns!