cga43 a scris:
Probabil ca va referiti la unul din serviciile oferite de CertSign.ro. "Certsing" e din alt film, adica un typo.
Nu folosesc serviciul respectiv, insa avand experiente similare cu alti furnizori de certificate digitale, va pot spune ca nu este posibila finalizarea unei astfel de sesiuni cu Firefox, chiar daca Dvs aveti senzatia ca pana la un punct functioneaza.
In ce priveste esecul pe care l-ati avut cu Internet Explorer, acesta poate fi determinat de mai multi factori:
- versiunea sistemului de operare Windows
- versiunea pachetului de revizii instalat (service pack)
- versiunea browserului Internet Explorer
- anumite setari avansate din optiunile browserului
Daca sistemul de operare este licentiat (adica daca pe PC este instalata o copie legitima), primul pas pe care trebuie sa-l faceti este o vizita la windowsupdate.microsoft.com (linkul este outdated dar se face redirectionare automat catre URL-ul actualizat) si sa va asigurati ca instalati absolut toate actualizarile evidentiate pt. versiunea Dvs de SO (Windows).
Nota: Daca sistemul de operare nu este licentiat, ignorati acest sfat.
Daca ati realizat actualizarile incercati din nou. Daca nu reusiti nici asa, folositi cu incredere serviciul de suport tehnic al furnizorului.
In general vorbind, pentru a solicita cu succes "pareri specializate", trebuie sa postati Dvs insiva o descriere specializata a problemei. Altfel e doar un fel de taifas amical.
Reînnoire certificate persoană juridică
Cu 30 de zile înainte ca certificatul să expire, un reprezentant certSIGN trimite un email titularului, pe adresa menţionată în certificat, care conţine instrucţiunile de reînnoire și documentele care trebuie completate:
Termeni si Condiţii Generale.pdf, care:
- se semnează electronic de către titular folosind certificatul si token-ul,
- în document se încarcă o copie a actului de identitate al titularului folosind Browse,
- se transmite pe email reprezentantului certSIGN,
Contractul de Prestări Servicii
- se semnează olograf şi se ştampilează (în două exemplare),
- se depune, împreună cu dovada plăţii (OP sau Foaie de Vărsământ) la partenerul certSIGN sau se transmite prin curier direct către certSIGN.
Cu 15 zile înainte ca certificatul să expire, certSIGN îl contactează pe titular telefonic pentru asistenţă doar dacă titularul a furnizat numărul de telefon în documentele depuse la emiterea certificatului digital sau dacă numărul este menţionat în certificat.
După primirea și verificarea documentelor, certSIGN transmite clientului pe email codul pentru reînnoire și Ghidul de reînnoire. Pe baza lor, clientul își reînnoiește personal certificatul digital.
Clientul primește de la certSIGN un exemplar din Contract și factura aferentă OP-ului achitat.
pe mine nu m a contactat nimeni telefonic pentru ASISTENTA!!!